• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 16:59:17 följande:

Vadå gått för långt??

Vad jag förstått har ni inte hamnat i sängen ännu...eller?

Dra dig ut...Gör om gör rätt!

Att jag tänker på honom hela tiden och pratar med honom. Nä vi har inte hamnat i säng
  • jrockyracoon
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:12:17 följande:
    Fast helt ärligt så vet jag inte hur man ska göra för att inte mata det som man känner.

Eller menar du att man ska visa tydligt direkt att man inte är intresserad?
    Nu frågade du inte mig, men jag ger mitt svar ändå på din fråga:
    Man väljer.

Man väljer att inte titta i viss riktning, att inte fantisera sexuellt om personen, att undvika ögonkontakt, att inte utsätta sig för situationer där man blir ensam med hen, att inte tänka på frestelsen och att berätta om sina attraktionskänslor för sin partner, etc, etc...

Det är flera hundra små val som tillsammans kan förstärka ens känslor och få en att vara otrogen. Alla dessa val har man själv gjort, även om man inte kanske har insett att man haft andra alternativ, och det är därför man blivit "kåt" eller kär, etc...

Mitt råd till TS är att berätta allt om sina attraktionskänslor för sin partner nu, innan hon varit otrogen. Mycket av den spänning som byggs upp i sådana här situationer kommer ifrån det förbjudna. När man berättar för ens partner blir det som att sticka hål på en ballong. 

Och det finns också bättre chanser för partnern att förlåta en innan något har hänt!
  • Anonym (Wtf)
    jrockyracoon skrev 2018-03-31 17:17:09 följande:

Nu frågade du inte mig, men jag ger mitt svar ändå på din fråga:

Man väljer.

Man väljer att inte titta i viss riktning, att inte fantisera sexuellt om personen, att undvika ögonkontakt, att inte utsätta sig för situationer där man blir ensam med hen, att inte tänka på frestelsen och att berätta om sina attraktionskänslor för sin partner, etc, etc...

Det är flera hundra små val som tillsammans kan förstärka ens känslor och få en att vara otrogen. Alla dessa val har man själv gjort, även om man inte kanske har insett att man haft andra alternativ, och det är därför man blivit "kåt" eller kär, etc...

Mitt råd till TS är att berätta allt om sina attraktionskänslor för sin partner nu, innan hon varit otrogen. Mycket av den spänning som byggs upp i sådana här situationer kommer ifrån det förbjudna. När man berättar för ens partner blir det som att sticka hål på en ballong. 

Och det finns också bättre chanser för partnern att förlåta en innan något har hänt!

Fast nej, berätta för partnern är inget alternativ.

Det är onödigt och riva upp känslor när inget har hänt
  • jrockyracoon
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 17:27:04 följande:
    Fast nej, berätta för partnern är inget alternativ.

Det är onödigt och riva upp känslor när inget har hänt
    Tycker du det är bättre att vänta med att berätta tills det har hänt? Då är det liksom riktigt illa, och då river du upp känslor vill jag lova.

Om du berättar att du känner attraktion till en person, men att inget har hänt, får ni en bra grund att fortsätta bygga er relation. Ni kan fortsätta att ställa er frågor, varför det har blivit såhär, vad kan ni göra tillsammans för att förbättra relationen, etc.

Efter en otrohet är det så mycket svårare att reparera. Fast du kanske räknar med att inte bli upptäckt?
  • Daria99

Det är klart du ska träffa honom, man lever bara en gång! Nyckelordet är DISKRET, så ingen får reda på detta.

• Anonym (Wtf)

[quote=78597534][quote-nick]jrockyracoon skrev 2018-03-31 19:41:41 följande:[/quote-nick]Tycker du det är bättre att vänta med att berätta tills det har hänt? Då är det liksom riktigt illa, och då river du upp känslor vill jag lova.

Om du berättar att du känner attraktion till en person, men att inget har hänt, får ni en bra grund att fortsätta bygga er relation. Ni kan fortsätta att ställa er frågor, varför det har blivit såhär, vad kan ni göra tillsammans för att förbättra relationen, etc.

Efter en otrohet är det så mycket svårare att reparera. Fast du kanske räknar med att inte bli upptäckt?[/quote

Jag vet inte vad jag ska svara, men tänker inte berätta något. Skulle det hända, vilket jag inte tror kommer hända så kommer jag heller då inte berätta något. Ja jag vill inte bli upptäckt. Men jag har mycket att fundera över, sexet är egentligen bra men mycket i vårt förhållande är inte bra även om jag vet att han avgudar mig och ställer upp till 100%. Vilket jag gör för honon med men har ryckts med me spänningen.

Lösningen är egentligen inte att ligga med någon annan så därför måste jag avsluta kontakten, även om jag har försök förut.

• Speeddevil
    Daria99 skrev 2018-03-31 20:18:37 följande:

Det är klart du ska träffa honom, man lever bara en gång! Nyckelordet är DISKRET, så ingen får reda på detta.

Håller med dig! Man lever bara 1 gång!
  • Anonym (Melded)
    tobbe01 skrev 2018-03-31 15:27:13 följande:
    Och hur tänker du kring MÄNS njutning? Lika vacker? Var hamnar vi då i detta fall?
    Jag var ironisk. För mäns sexualitet är äcklig i mångas ögon. Och speciellt om en man är otrogen. En kvinna, inte lika mycket.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Melded) skrev 2018-03-31 21:47:12 följande:

Jag var ironisk. För mäns sexualitet är äcklig i mångas ögon. Och speciellt om en man är otrogen. En kvinna, inte lika mycket.

Jag tycker otrohet är äckligt och omoget och jävligt inkompetent ärligt talat(?) och du kommer inte undan min åsikt vare sig du har kuk eller tuttar så det finns vi som inte försvarar ett kön.
  • Anonym (Melded)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-31 21:53:15 följande:
    Jag tycker otrohet är äckligt och omoget och jävligt inkompetent ärligt talat(?) och du kommer inte undan min åsikt vare sig du har kuk eller tuttar så det finns vi som inte försvarar ett kön.
    Jag tycker inte att det är ett dugg bättre om en kvinna är otrogen. Men jag tror att de flesta tycker det är mer fel, och äckligare, när det är en man som är otrogen.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift