• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • tobbe01
    Anonym (Melded) skrev 2018-03-31 08:17:17 följande:

Du är kvinna och har rätt till din egen njutning, att bejaka din sexualitet. Kvinnors lust är vacker.

Och hur tänker du kring MÄNS njutning? Lika vacker? Var hamnar vi då i detta fall?
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 14:26:57 följande:
    Fast man kan väl inte hjälpa det man känner, sen är handling något annat.
    Visst kan man hjälpa det man känner. Man behöver inte mata det man känner.

Det är också något nytt som alla inbillar sig. Att man skall följa sina känslor i alla lägen...Varför...
    Finns det möjlighet att det skadar andra människor får man helt enkelt göra ett val.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 14:26:57 följande:

Fast man kan väl inte hjälpa det man känner, sen är handling något annat.

Du kan hjälpa det du känner du kan göra massa saker för att fokusera åt ett annat håll eller bli engagerad i andra tankebanor och som skapar andra tillstånd och känslolägen (bara viljan som stoppar)
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 16:08:55 följande:

Visst kan man hjälpa det man känner. Man behöver inte mata det man känner.

Det är också något nytt som alla inbillar sig. Att man skall följa sina känslor i alla lägen...Varför...

Finns det möjlighet att det skadar andra människor får man helt enkelt göra ett val.

Fast helt ärligt så vet jag inte hur man ska göra för att inte mata det som man känner.

Eller menar du att man ska visa tydligt direkt att man inte är intresserad?
  • Anonym (Lea)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 14:04:32 följande:

Allvarligt talat. Ibland undrar jag hur fan folk är funtade idag...finns det ingen tanke på hur andra människor mår av ens beteende?

Är det bara jag..jag..jag som gäller?

Bara jag får knulla..

Bara jag tjänar mest pengar..

Bara jag har roligt..osv

När tog narcissismen över som livsåskådning?

Herregud, ge fan i att gå in i ett förhållande om ni inte kan sluta knulla med andra!

Hahaha! Bäst! Så Fucking on spot!!

Om några 100 år är nya mentaliteten att vara narcissist eller psykopat, jag lovar, vi själva som formar en värld för sån utveckling att ske.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:12:17 följande:
    Fast helt ärligt så vet jag inte hur man ska göra för att inte mata det som man känner.

Ja, självklart, är man i ett förhållande skall man ge fan i att ge signaler att man är öppen för eget och andras intresse. Ingen rymdforskning där...
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 16:30:39 följande:

Ja, självklart, är man i ett förhållande skall man ge fan i att ge signaler att man är öppen för eget och andras intresse. Ingen rymdforskning där...

Håller med men gav inga signaler men ja jag har låtit det gå för långt. Men nu har det blivit som det blivit och jag har mig själv till att skylla.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 16:30:39 följande:

Hahaha dina kommentarer är så underhållande för att för en otrogen hjärna är de som en helt ny tyngdlag.

"va? Menar du att... Jag kan sluta visa upp mig som en buffé? Jaha... Ja det kanske faktiskt hjälper, har inte provat det innan, wow, tack!"
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:12:17 följande:

Råd från en trofast:

Hitta din bekräftelse i annat än andra kukar / musar

Så är problemet löst. Vi känner oss sugna på det som bekräftar oss.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:36:48 följande:
    Håller med men gav inga signaler men ja jag har låtit det gå för långt. Men nu har det blivit som det blivit och jag har mig själv till att skylla.
    Vadå gått för långt??
    Vad jag förstått har ni inte hamnat i sängen ännu...eller?
    Dra dig ut...Gör om gör rätt!
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift