• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 10:19:01 följande:
    Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.

Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.

Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.

Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.

Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.
    Bara en tidsfråga innan du ligger med den andre mannen.

Har du tänkt över hur din man reagerar när/om du är otrogen med en gift man, tror du att han stillasittande kommer låta din otrohet bara rinna förbi?

Har en känsla av att du öppnar Pandoras ask när du är otrogen, det du kan göra enligt mej är att ta ut skilsmässa innan du ligger med "guds gåva till dej"
  • Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 10:19:01 följande:
    Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.

Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.

Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.

Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.

Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.

Har du tänkt över hur din man reagerar när/om du är otrogen med en gift man, tror du att han stillasittande kommer låta din otrohet bara rinna förbi?

Har en känsla av att du öppnar Pandoras ask när du är otrogen, det du kan göra enligt mej är att ta ut skilsmässa innan du ligger med "guds gåva till dej"
  • Attraktiv
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-31 08:26:06 följande:

"bra att ha lekt av dig lite" du hör hur du väljer att definiera att din fitta fylls upp av en annan mans kuk emot din egen partners vilja som du ljuger och döljer ? "Leka" och att det är "bra" att leka lite för då "fokuserar man på annat"

Det är kanske bara lek för dig, men när din partner börjar flirta och ligga med hans unga snyggare kollega och de reser utomlands tillsammans så ska vi se om du fortsätter definiera det som "leka av sig" och "bra att fokusera på annat" kanske han ska gifta sig med den kollegan, det är ju lekfullt med bröllop och arrangemang har jag hört.

För det andra. Är du efter i skallen på något sätt? Om du har ett behov av lekfullhet och att vara engagerad och upptagen med något, (fine det känner alla ibland) då är en annan mans KUK det enda du kommer på som metod och lösning?

Jag tänkte bara om jag är sugen på att leka och fokusera bortom mitt vardagsliv och ger mig ut på äventyr och ger mig in i något nytt, då testar jag:

en ny kurs, går på föreläsningar jag gillar, reser till en ny plats, startar ett nytt projekt, går med i en ny förening, inreder om hemma, shoppar, går på ett socialt event, lär känna nya människor för att ha gemenskap, jag testar nya maträtter, jag börjar se en ny serie, kollar efter ett deltids jobb på sidan om som verkar roligt, jag köper sexiga underkläder, någon mysig massageolja, köper något hett till sexlivet som båda skulle tycka var spännande, skulle utveckla mina sexuella fantasier MED partnern skulle gå runt med analstav till vardags, skulle ha penis pump på mannen, skulle köpa lite roligt smink, någon snygg klänning som är väldigt lekfull och spännande och göra något roligt med min man / med mina nära och kära och vänner.

Men det enda du kommer på att göra är att byta ut din mans Kuk. Och tror det är lika självklart och oskadligt som vad annat som helst när man behöver lekfullhet.

Förnekar du att du bryter löftet i ditt förhållande och trampar på personen du aldrig skulle såra? Hur lekfullt är detta på en skala? Det ska ju helst vara lätta lekfulla konsekvenser efteråt dina sätt att äventyra och leka också tror du glömt den biten.

Du får väl tycka vad du vill. Kan tillägga att jag är man, inte kvinna. Något jag vet av erfarenhet är att moralpredikande kvinnor ofta ändrar inställning när de har fått alkohol i blodet och blir förförda när ingen annan ser. Därför är det lite tröttande... Med det menar jag inte att just du är sådan.
  • Anonym (Lea)
    Attraktiv skrev 2018-03-31 12:47:35 följande:

Du får väl tycka vad du vill. Kan tillägga att jag är man, inte kvinna. Något jag vet av erfarenhet är att moralpredikande kvinnor ofta ändrar inställning när de har fått alkohol i blodet och blir förförda när ingen annan ser. Därför är det lite tröttande... Med det menar jag inte att just du är sådan.

Jag bryr mig inte vad du har mellan bena för det är det i din skalle som avgör att du är otrogen inte hur din kropp ser ut.

Jaså,vad intressant, något jag vet av erfarenhet är att män som kallar kvinnor för moralpredikande gällande otrohet och att såra den som står en närmast är att ni har lite respekt för det motsatta könet och brukar vara förövare som medvetet vill ha sex med försvarslösa kvinnor och att ni i förnekelse kallar detta förföra. Detta är jag ganska trött på, men nu säger jag inte att just du fungerar så.
  • Anonym (Melded)
    Attraktiv skrev 2018-03-31 12:47:35 följande:
    Ja, kvinnors dubbelmoral är lite rörande. De tror också att män går på att de är änglar.
    Haha Tungan ute
  • Attraktiv
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-31 12:54:06 följande:

Jag bryr mig inte vad du har mellan bena för det är det i din skalle som avgör att du är otrogen inte hur din kropp ser ut.

Jaså,vad intressant, något jag vet av erfarenhet är att män som kallar kvinnor för moralpredikande gällande otrohet och att såra den som står en närmast är att ni har lite respekt för det motsatta könet och brukar vara förövare som medvetet vill ha sex med försvarslösa kvinnor och att ni i förnekelse kallar detta förföra. Detta är jag ganska trött på, men nu säger jag inte att just du fungerar så.

Det är märkligt att du skriver försvarslösa kvinnor. Mitt resonemang handlar om vuxna människor med egen vilja, inte övergrepp på någon drogad eller i övrigt utslagen tjej. Det är alltså killens fel att en tjej väljer att vara otrogen...
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Asimovaren) skrev 2018-03-31 11:35:41 följande:

Det vet jsg inte riktigt om det är en tidsfråga, ja jag är rädd för konsekvenserna...
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 13:55:40 följande:

Det vet jsg inte riktigt om det är en tidsfråga, ja jag är rädd för konsekvenserna...

Då så.

DEt lättaste valet är att låta bli.

Tänka på dina man och eventuella barn och tacka nej.

Han som är gift borde också känna samma dilemma och därmed också känna att ett nej är det rätta för alla involverade.
  • Anonym (@@+)

Allvarligt talat. Ibland undrar jag hur fan folk är funtade idag...finns det ingen tanke på hur andra människor mår av ens beteende?
    Är det bara jag..jag..jag som gäller?
    Bara jag får knulla..
    Bara jag tjänar mest pengar..
    Bara jag har roligt..osv

När tog narcissismen över som livsåskådning?
    Herregud, ge fan i att gå in i ett förhållande om ni inte kan sluta knulla med andra!

• Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-03-31 14:04:32 följande:

Allvarligt talat. Ibland undrar jag hur fan folk är funtade idag...finns det ingen tanke på hur andra människor mår av ens beteende?

Är det bara jag..jag..jag som gäller?

Bara jag får knulla..

Bara jag tjänar mest pengar..

Bara jag har roligt..osv

När tog narcissismen över som livsåskådning?

Herregud, ge fan i att gå in i ett förhållande om ni inte kan sluta knulla med andra!

Fast man kan väl inte hjälpa det man känner, sen är handling något annat.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift