• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (man)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 16:06:56 följande:
    Men var har du läst att TS är förälskad? Hon vill ju bara ha ett stick i råttan...
    en gång, för att stilla sin nyfikenhet.
    Detta är inget snack om förälskelsens rosa skimmer eller ett ons i fyllan och villan.
    Hon vill heller inte vara älskarinna..Ett stick räcker.
    Det hon är rädd för är hur hon skall må efteråt.
    Förälskelse, attraktion, kär, kåt, whatever, starka känslor som påverkar ens omdöme. Känslor är irrationella och man gör lätt misstag då. Vissa gör det när det blir kära, kåta, etc, andra kan klanta sig när de blir arga eller rädda. Vissa hanterar en slags känslor bättre än andra, några kan vara bra på at hantera ilska men suger på att hantera kärlek och kåthet, andra tvärtom. Huvudpoängen är att människor inte tänker klart när de är påverkade av starka känslor.

TS vill ha ett stick i råttan men hon vill också låta bli, hon är delad och förvirrad helt enkelt. Det är väl bra att hon öh stannar till och tänker efter som hon iaf försöker göra i den här tråden än att hon bara gått ut och gjort det som många gör? Visst kan man tycka att det är frustrerande hur hon resonerar och provocerande vad hon överväger att göra. Men samtidigt tycker jag hon ska lite cred för att hon åtminstone försöker låta bli. Hon kunde ju bara skitit i det och bara kört på, finns många som gör så också, eller hur?
  • Anonym (@@+)
    Anonym (man) skrev 2018-04-03 16:27:13 följande:
    Förälskelse, attraktion, kär, kåt, whatever, starka känslor som påverkar ens omdöme. Känslor är irrationella och man gör lätt misstag då. Vissa gör det när det blir kära, kåta, etc, andra kan klanta sig när de blir arga eller rädda. Vissa hanterar en slags känslor bättre än andra, några kan vara bra på at hantera ilska men suger på att hantera kärlek och kåthet, andra tvärtom. Huvudpoängen är att människor inte tänker klart när de är påverkade av starka känslor.

TS vill ha ett stick i råttan men hon vill också låta bli, hon är delad och förvirrad helt enkelt. Det är väl bra att hon öh stannar till och tänker efter som hon iaf försöker göra i den här tråden än att hon bara gått ut och gjort det som många gör? Visst kan man tycka att det är frustrerande hur hon resonerar och provocerande vad hon överväger att göra. Men samtidigt tycker jag hon ska lite cred för att hon åtminstone försöker låta bli. Hon kunde ju bara skitit i det och bara kört på, finns många som gör så också, eller hur?
    Har aldrig sett att du visat sådan förståelse förut för otrohet. Känner inte riktigt igen din argumentation. Du börjar låta som "jrockyracoon" i en annan tråd här på FLFlört
  • Anonym (man)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 16:38:32 följande:
    Har aldrig sett att du visat sådan förståelse förut för otrohet. Känner inte riktigt igen din argumentation. Du börjar låta som "jrockyracoon" i en annan tråd här på FLFlört
    Jag har absolut förståelse för varför folk är otrogna, jag har mindre förståelse för   när folk försöker rättfärdiga sin otrohet och skylla ifrån sig, då tapar jag all lust att försöka vara förstående.

Men TS har ju inte varit otrogen än som jag förstått det, och jag tycker som sagt att alla slags försök att låta bli oavsett hur frustrerande det kan tyckas vara bör uppmuntras inte bestraffas. Så det ligger helt i linje med mitt vanliga ogillande av otrohet Flört Eller så är jag bara ovanligt förstående idag, efter en fin långhelg och skinande sol....Oskyldig

PS! Nej jag är inte jockyracoon
  • Anonym (@@+)
    Anonym (man) skrev 2018-04-03 16:52:21 följande:
    Jag har absolut förståelse för varför folk är otrogna, jag har mindre förståelse för   när folk försöker rättfärdiga sin otrohet och skylla ifrån sig, då tapar jag all lust att försöka vara förstående.

Men TS har ju inte varit otrogen än som jag förstått det, och jag tycker som sagt att alla slags försök att låta bli oavsett hur frustrerande det kan tyckas vara bör uppmuntras inte bestraffas. Så det ligger helt i linje med mitt vanliga ogillande av otrohet Flört Eller så är jag bara ovanligt förstående idag, efter en fin långhelg och skinande sol....Oskyldig

PS! Nej jag är inte jockyracoon
    Tror nog mest på det sistnämnda med påsk o.s.v.

På ett sätt tycker jag TS i denna tråden beter sig på ett vidrigare sätt. Även om hon inte varit otrogen ännu är hon jävligt sugen på att vara det. Och om tillfället skulle komma är det knappast någon tvekan om vad som skulle hända. Och detta är inte ens p.g.a kärlek till någon annan man, utan skälet är bara sexuell lust. Dessutom känns det inte som det finns någon ågren alls över att hon tänker dessa tankar utan hon konstaterar helt kallt att om det skulle hända skulle hon absolut inte tala om, eller nämna något för sin man, utan bara gå vidare som inget hänt.
    Hon vill inte ens tala om för sin partner att hon känner attraktion för en annan man i syfte att ta udden av sin attraktion som någon föreslog, utan hon kör på som vanligt.

I den andra tråden föreslogs det att hon skulle tala om för sin partner att hon varit otrogen bara för att partnern skulle få ta ett eget beslut om han ville fortsätta trots det som hänt. Inget sådant förslag skulle godtas av denna TS för hon har redan bestämt sig att hålla tyst vad som än händer och skiter fullständigt i vad mannen har för åsikter.
  • Anonym (Wtf)

Fast du har fel, jag har haft tillfälle att vara otrogen men jag stötte bort honom tydligt och sa att det inte var rätt.

Men sen är det mitt fel att jag låtit attraktionen och fantasierna byggas upp efterhand och inte brutit kontakten för han har varit även en stöttande vän.

Ja jag är kanske kall i detta för det är mitt sätt att hantera det för tillfället...

• Anonym (Ettutre)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 07:36:33 följande:
    Ja jag undrar om det är möjligt att bara träffas en gång men frågan är hur man mår efter. Ja den där gnagande känslan är inte bra, mest jobbig och jag själv fattar inte varför jag känner såhär. Känner mig äcklig och det här är inte likt mig alls.

Tror sällan det stoppar vid en gång, men vad vet jag!? Får du det du suktar efter så tror jag lätt att det blir en gång till och fler därefter. Inget konstigt/fel i sig att känna attraktion till någon annan...frågan är väl vad man faktiskt väljer att göra åt den. Lös eventuella problem hemma tillsammans med din partner och försök hitta en roligare och mer lustfylld väg framåt med honom.
  • ana celia
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-03 17:46:20 följande:

Fast du har fel, jag har haft tillfälle att vara otrogen men jag stötte bort honom tydligt och sa att det inte var rätt.

Men sen är det mitt fel att jag låtit attraktionen och fantasierna byggas upp efterhand och inte brutit kontakten för han har varit även en stöttande vän.

Ja jag är kanske kall i detta för det är mitt sätt att hantera det för tillfället...

Kör i väg kvinna ! Vi blir inte yngre med åren.
           Kolla mitt svar i tråden "Vad saknar du i sexlivet"
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-03 17:46:20 följande:

Ja, kanske att du stötte bort honom ..DÅ..
    Men det var väl i början? Eller hur? Hormonerna hade inte börjat löpa gatlopp ännu.

Om man har familj och allt vad som där tillhör..varför bryter man inte då, när man börjar ana att det börjar hetta till och saker och ting börjar glida ur händerna? Men han har ju varit en så stöttande vän (Undrar varför :))
    Får man fråga. Varför och på vad sätt har han varit stöttande?
    Du behöver egentligen inte svara på det. Jag är man och jag vet hur män tänker i den situationen.
    Och.."Just for the record" att vara kall är ingen bra strategi i din sits.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 18:11:00 följande:

Ja, kanske att du stötte bort honom ..DÅ..

Men det var väl i början? Eller hur? Hormonerna hade inte börjat löpa gatlopp ännu.

Om man har familj och allt vad som där tillhör..varför bryter man inte då, när man börjar ana att det börjar hetta till och saker och ting börjar glida ur händerna? Men han har ju varit en så stöttande vän (Undrar varför :))

Får man fråga. Varför och på vad sätt har han varit stöttande?

Du behöver egentligen inte svara på det. Jag är man och jag vet hur män tänker i den situationen.

Och.."Just for the record" att vara kall är ingen bra strategi i din sits.

Jag och min man har haft en del problem med kommunikationen och denna vän har varit stöttande och faktiskt kommit med bra råd. Men relationen började ändras för ett bra tag sen.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-03 18:22:43 följande:

Jag och min man har haft en del problem med kommunikationen och denna vän har varit stöttande och faktiskt kommit med bra råd. Men relationen började ändras för ett bra tag sen.

Vill tillägga att de här här hetare känslorna har kommit de senaste veckorna inget innan.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift