• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (man)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-01 13:25:13 följande:
    Det kommer inte leda till mer än sex och spänning...
    Och ett stor jävla svek mot din partner och barn... men det är något du kanske helst inte vill tänka på, eller hur, du vill ju bara se det positiva inte det negativa ?
  • Anonym (man)

Du skriver att du inte vill ha några "hemska" kommentarer. SÅ vad är det du vill höra? Medhåll? Att du ska göra som du vill? Skit i din partner och barn kör bara?

Vad räknas som "hemskt" förresten? 

• jrockyracoon
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 20:49:30 följande:

[quote=78597534][quote-nick]jrockyracoon skrev 2018-03-31 19:41:41 följande:[/quote-nick]Tycker du det är bättre att vänta med att berätta tills det har hänt? Då är det liksom riktigt illa, och då river du upp känslor vill jag lova.

Om du berättar att du känner attraktion till en person, men att inget har hänt, får ni en bra grund att fortsätta bygga er relation. Ni kan fortsätta att ställa er frågor, varför det har blivit såhär, vad kan ni göra tillsammans för att förbättra relationen, etc.

Efter en otrohet är det så mycket svårare att reparera. Fast du kanske räknar med att inte bli upptäckt?[/quote

Jag vet inte vad jag ska svara, men tänker inte berätta något. Skulle det hända, vilket jag inte tror kommer hända så kommer jag heller då inte berätta något. Ja jag vill inte bli upptäckt. Men jag har mycket att fundera över, sexet är egentligen bra men mycket i vårt förhållande är inte bra även om jag vet att han avgudar mig och ställer upp till 100%. Vilket jag gör för honon med men har ryckts med me spänningen.

Lösningen är egentligen inte att ligga med någon annan så därför måste jag avsluta kontakten, även om jag har försök förut.

Jag tror att du tänker rätt, när du funderar på att avsluta kontakten och börja lösa problemen i din nuvarande relation.

Om du skulle vara otrogen skulle du skapa fler problem än vad du löser. Även om din partner inte kom på dig, skulle du säkert märka att otroheten skapade ännu större avstånd mellan er. Jag tror att du skulle ångra dig.

Ja, du behöver bestämma dig. Om du bestämmer dig för att bryta är mitt råd att rikta ditt fokus på din relation och inte utåt mot den andre mannen. Tillåt dig inte längre att drömma om andra, "döda" alla tankar om en möjlig framtid med någon annan än din man.

Berätta för din partner om de saker du är missnöjd med i relationen, och berätta hur du vill att relationen ska vara istället. Se om ni tillsammans kan jobba er fram till en mer givande relation.

Klarar ni därefter inte att tillsammans vrida förhållandet i rätt riktning, kanske det är läge att gå skilda vägar.
  • jrockyracoon
    Daria99 skrev 2018-03-31 20:18:37 följande:

Det är klart du ska träffa honom, man lever bara en gång! Nyckelordet är DISKRET, så ingen får reda på detta.

Åh, så trött jag blir på de som skanderar "Man lever bara en gång".

Vilket dåligt argument till att vara otrogen och köra sin relation i botten. Man lever bara en gång, desto viktigare att inte låta känslorna bära iväg med en.

Man ska jobba på relationer, inte avverka relationer.

Det är både bäst för en själv och för andra om man väljer att vara trogen sin partner. Funkar inte relationen, så får man göra slut. Annars är man ingen värdig människa.
  • Anonym (man)
    jrockyracoon skrev 2018-04-01 19:19:29 följande:
    Åh, så trött jag blir på de som skanderar "Man lever bara en gång".

Vilket dåligt argument till att vara otrogen och köra sin relation i botten. Man lever bara en gång, desto viktigare att inte låta känslorna bära iväg med en.

Man ska jobba på relationer, inte avverka relationer.

Det är både bäst för en själv och för andra om man väljer att vara trogen sin partner. Funkar inte relationen, så får man göra slut. Annars är man ingen värdig människa.
    Håller med, så jäkla tröttsamt med människor som beter sig och resonerar som djur men förväntar sig bli bemötta som människor.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-01 13:25:13 följande:
    Det kommer inte leda till mer än sex och spänning...
    Du vet hur detta kommer att sluta..eller hur.
    Gråt och tandagnisslan, en familj i kris
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-01 23:29:06 följande:

Du vet hur detta kommer att sluta..eller hur.

Gråt och tandagnisslan, en familj i kris

Det behöver inte alls bli så...
  • Anonym (Asimovaren)

Hoppas att du har helt klart för dej vad satsar!

Antar att du "vet" att du inte blir avslöjad

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Asimovaren) skrev 2018-04-02 10:38:55 följande:

Hoppas att du har helt klart för dej vad satsar!

Antar att du "vet" att du inte blir avslöjad

Ja jag vet vad jag satsar men ska försöka hålla mig borta från den här mannen, men den här gnagande känslan som jag känner är väldigt jobbig.

Tanken är lockande att man har sex en gång och sedan går vidare men jag vet att det tänket är fruktansvärt fel och omoraliskt och vill inte riskera något.Sedan vet man inte hur man känner efter...

Fattar inte hur jag hamnade här, jag har i alla år varit en fin och lojal kvinna.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-02 10:56:46 följande:
    Ja jag vet vad jag satsar men ska försöka hålla mig borta från den här mannen, men den här gnagande känslan som jag känner är väldigt jobbig.

Tanken är lockande att man har sex en gång och sedan går vidare men jag vet att det tänket är fruktansvärt fel och omoraliskt och vill inte riskera något.Sedan vet man inte hur man känner efter...

Fattar inte hur jag hamnade här, jag har i alla år varit en fin och lojal kvinna.
    "Fin och lojal i alla år" är inget du kan ta med dig om du är otrogen.
    Med dom tankarna du har nu, och att du överhuvudtaget funderar på att realisera
    dom förstör ju allt det. 
    Det spelar liksom ingen roll hur fin och lojal du varit.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift