• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Amalia) skrev 2018-03-30 16:24:56 följande:

Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..

Nej, kvinna ;)
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Amalia) skrev 2018-03-30 16:24:56 följande:

Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..

Vad som är hemskare är att du fått för dig att det inte kan vara en kvinna...
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 15:14:26 följande:

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

TS, jag blev illamående av din titel "sugen på en annan man"

Har inget mer att säga.
  • Anonym (Amalia)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 16:56:18 följande:

Vad som är hemskare är att du fått för dig att det inte kan vara en kvinna...

"jättehemskt"..!
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 16:57:11 följande:

TS, jag blev illamående av din titel "sugen på en annan man"

Har inget mer att säga.

Ja fast man är inte mer än en människa, onödig kommentar ifrån dig.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 17:03:17 följande:

Ja fast man är inte mer än en människa, onödig kommentar ifrån dig.

Inte alls onödig, för du som vill knulla andra kanske den känns onödig men för oss som är emot all form av otrohet även den emotionella mentala sorten är det en jävla bra poäng du. :)
  • Anonym (Rutig)

Jag är i samma situation. Är oerhört attraherad av den andre mannen men känner att jag har för mycket att riskera för att ge efter för begäret.

Nöjer mig med vetskapen och egoboosten av att andra män vill ha mig, och fantiserar lite om det ibland.

• Anonym (En som vet)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 16:20:42 följande:

Har funderat på det, men hur ska man kunna titta sin partner i ögonen efter ett sådant svek?

Tänk om han vill ha sex med mig ska jag bara nobba honom?

Nä usch, även om jag är så sugen och så tänker jag tänk om jag ångrar mig när jag är gammal att jag inte gjorde det. Men det är egentligen inte min stil att göra något sådant eller hamna i sådana situationer.

Vad vet du vad din partner går och tänker på? Han funderar kanske i samma banor?

För min del krävs det alkohol i blodet för att komma i rätt stämning. Om allt känns naturligt är det bara härligt att få hångla med någon ny och utforska med sina händer. För mig har detta räckt och sedan har jag dragit mig hemåt. Sex är för avancerat och tar för lång tid; i alla fall om man är på krogen på hemorten. Man måste komma hem i rimlig tid. Visst, man har ångest dagen efter men som allt annat så försvinner det med tiden.

Helst ska man befinna sig på annan ort. Jag tror inte det är bra om man inte springer på varandra igen. Då kommer man att trilla dit igen och igen och det kommer garanterat sluta med sex och det blir allt svårare att dra sig ur. Då får man problem..

Mitt råd är att du åker till annan ort med tjejkompisar, dricker lite drinkar och låter killarna ta för sig. Säg inte ditt riktiga namn, skaffa ett artistnamn. Heter du t.ex. Stina Svensson på riktigt så heter du Maria Johansson när du är där - ett namn som många heter. Annars kan de leta upp dig på FB eller liknande. Skaffa ev ett mail med ditt artistnamn om du vill att de ska skriva till dig. Då har du kontroll över situationen. :)
  • Anonym (En som vet)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 17:05:26 följande:

Inte alls onödig, för du som vill knulla andra kanske den känns onödig men för oss som är emot all form av otrohet även den emotionella mentala sorten är det en jävla bra poäng du. :)

Tänk så många arbetskamrater man haft som snackat likadant som du. Efter några drinkar har inställningen ändrats efter att man förfört dem lite. :)
  • Anonym (Wtf)

Ojojoj ja...Fast känns det bra att göra så när du vet att tjejerna är upptagna?

Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift