• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (Melded)

Du är kvinna och har rätt till din egen njutning, att bejaka din sexualitet. Kvinnors lust är vacker.

• Anonym (Lea)
    Attraktiv skrev 2018-03-31 06:44:45 följande:

.Tiden läker alla sår och på lång sikt är det kanske t.o.m. bra att ha lekt av sig lite, få man kan man rikta fokus på annat.

"bra att ha lekt av dig lite" du hör hur du väljer att definiera att din fitta fylls upp av en annan mans kuk emot din egen partners vilja som du ljuger och döljer ? "Leka" och att det är "bra" att leka lite för då "fokuserar man på annat"

Det är kanske bara lek för dig, men när din partner börjar flirta och ligga med hans unga snyggare kollega och de reser utomlands tillsammans så ska vi se om du fortsätter definiera det som "leka av sig" och "bra att fokusera på annat" kanske han ska gifta sig med den kollegan, det är ju lekfullt med bröllop och arrangemang har jag hört.

För det andra. Är du efter i skallen på något sätt? Om du har ett behov av lekfullhet och att vara engagerad och upptagen med något, (fine det känner alla ibland) då är en annan mans KUK det enda du kommer på som metod och lösning?

Jag tänkte bara om jag är sugen på att leka och fokusera bortom mitt vardagsliv och ger mig ut på äventyr och ger mig in i något nytt, då testar jag:

en ny kurs, går på föreläsningar jag gillar, reser till en ny plats, startar ett nytt projekt, går med i en ny förening, inreder om hemma, shoppar, går på ett socialt event, lär känna nya människor för att ha gemenskap, jag testar nya maträtter, jag börjar se en ny serie, kollar efter ett deltids jobb på sidan om som verkar roligt, jag köper sexiga underkläder, någon mysig massageolja, köper något hett till sexlivet som båda skulle tycka var spännande, skulle utveckla mina sexuella fantasier MED partnern skulle gå runt med analstav till vardags, skulle ha penis pump på mannen, skulle köpa lite roligt smink, någon snygg klänning som är väldigt lekfull och spännande och göra något roligt med min man / med mina nära och kära och vänner.

Men det enda du kommer på att göra är att byta ut din mans Kuk. Och tror det är lika självklart och oskadligt som vad annat som helst när man behöver lekfullhet.

Förnekar du att du bryter löftet i ditt förhållande och trampar på personen du aldrig skulle såra? Hur lekfullt är detta på en skala? Det ska ju helst vara lätta lekfulla konsekvenser efteråt dina sätt att äventyra och leka också tror du glömt den biten.
  • Anonym (Wtf)
    EnsamSingelpappa skrev 2018-03-31 08:09:47 följande:

Du ska inte alls känna att du är äcklig eller liknande.

Vi är alla människor, det som definierar oss är hur vi agerar och hanterar situationer. Inte ångrar handlingar som man kanske genomfört utan står för dem...

Vad är de som gnagar så mycket, är de upphetsningen eller är det att du skäms över situationen?

Finns det barn inblandade? (kanske står någonstans men missat det)

Om du inte funderar ut hur du vill ha det så kommer detta troligen att förstöra dig ändå på ett eller annat sätt. Ställ frågan, är din man idag rätt för dig sexuellt? Har den andra mannen sagt eller antytt något sexuellt som gör dig mer intresserad? Typ att han kan/vill göra något som din man inte vill?

Förstår du, så kanske man kan bena ner om vilken del är det som är jobbigt och vad man faktiskt vill?

Det som gnager är upphetsnigen för den andra mannen och att jag tänker hela tiden på det. Har blivit mer sexuell med min man för jag hoppats att suget skulle försvinna men det gör det inte.

Ja den andra mannen är på ett annat sätt än vad min nuvarande är och har antytt något som gjort mig väldigt upphetsad och att han är grövre.

Min man är annars perfekt för mig och en bra älskare.

Men den andra har lockat fram något som jag inte riktigt visste fanns där.

Vi båda är gifta med barn, han är lite mer kall. Han har sagt att en gång är ingen gång och kan skaka av sig skuldkänslorna utan problem. Så är inte jag.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-31 08:26:06 följande:

"bra att ha lekt av dig lite" du hör hur du väljer att definiera att din fitta fylls upp av en annan mans kuk emot din egen partners vilja som du ljuger och döljer ? "Leka" och att det är "bra" att leka lite för då "fokuserar man på annat"

Det är kanske bara lek för dig, men när din partner börjar flirta och ligga med hans unga snyggare kollega och de reser utomlands tillsammans så ska vi se om du fortsätter definiera det som "leka av sig" och "bra att fokusera på annat" kanske han ska gifta sig med den kollegan, det är ju lekfullt med bröllop och arrangemang har jag hört.

För det andra. Är du efter i skallen på något sätt? Om du har ett behov av lekfullhet och att vara engagerad och upptagen med något, (fine det känner alla ibland) då är en annan mans KUK det enda du kommer på som metod och lösning?

Jag tänkte bara om jag är sugen på att leka och fokusera bortom mitt vardagsliv och ger mig ut på äventyr och ger mig in i något nytt, då testar jag:

en ny kurs, går på föreläsningar jag gillar, reser till en ny plats, startar ett nytt projekt, går med i en ny förening, inreder om hemma, shoppar, går på ett socialt event, lär känna nya människor för att ha gemenskap, jag testar nya maträtter, jag börjar se en ny serie, kollar efter ett deltids jobb på sidan om som verkar roligt, jag köper sexiga underkläder, någon mysig massageolja, köper något hett till sexlivet som båda skulle tycka var spännande, skulle utveckla mina sexuella fantasier MED partnern skulle gå runt med analstav till vardags, skulle ha penis pump på mannen, skulle köpa lite roligt smink, någon snygg klänning som är väldigt lekfull och spännande och göra något roligt med min man / med mina nära och kära och vänner.

Men det enda du kommer på att göra är att byta ut din mans Kuk. Och tror det är lika självklart och oskadligt som vad annat som helst när man behöver lekfullhet.

Förnekar du att du bryter löftet i ditt förhållande och trampar på personen du aldrig skulle såra? Hur lekfullt är detta på en skala? Det ska ju helst vara lätta lekfulla konsekvenser efteråt dina sätt att äventyra och leka också tror du glömt den biten.

Ja jag vet att jag bryter löftet i mitt förhållande, det är fan inte okej. Känns som att detta är en prövning jag måste ta mig igenom på något sätt.
  • Anonym (Melded)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-31 08:26:06 följande:

Omväxling förnöjer. Bara för att du inte vill ha andra kukar, så betyder det inte att andra kvinnor tackar nej.
  • EnsamSingelpappa
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 08:31:03 följande:
    Det som gnager är upphetsnigen för den andra mannen och att jag tänker hela tiden på det. Har blivit mer sexuell med min man för jag hoppats att suget skulle försvinna men det gör det inte.

Ja den andra mannen är på ett annat sätt än vad min nuvarande är och har antytt något som gjort mig väldigt upphetsad och att han är grövre.

Vi båda är gifta med barn, han är lite mer kall. Han har sagt att en gång är ingen gång och kan skaka av sig skuldkänslorna utan problem. Så är inte jag.

Hej du

Jag tycker inte att du ska känna skam för detta. Inte alls. Jag förespråkar inte otrohet, inte alls. Men tycker att du ska fundera, känna efter och sedan agera efter dem känslorna du besitter.

Du måste tänka, du lever bara engång... Jag är ledsen om de sticker i ögonen på vissa människor. Men mig veterligen så lever man bara en vända. Och man bör använda den tiden till de som man behöver/vill.

• Anonym (Asimovaren)

Blir bedrövad av hur du tänker, hoppas att du vet vad du lägger i vågskålen.

Hur tror du din man, barn, släkt o vänner reagerar om det kommer fram att du är kåt  och har legat med en annan som också är gift?

Risken att du o han kvaddar era äktenskap är stor, du ska veta att i många fall avslöjas otroheten på det mest märkliga sätt.

Tycker du att du vill ändå ligga med snubben med stor kuk, gör slut med din man innan du går vidare, tänk på att du måste ha kontakt med honom under era barn uppväxt, så gör skilsmässan så "bra" som möjligt.

Tycker att du berättar din önskningar för din man, så kanske han blir din drömälskare, är hans snopp för liten, köp en dildo....

• Anonym (Ex-frun)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 08:31:03 följande:

Det är ju i slutändan helt och hållet ditt eget val. Men nyhetens behag är väldigt upphetsande i sig och den upphetsningen är inget som varar länge.

Om man är i ett långt förhållande så kan man inte förvänta sig att samma person ska kunna vara mest spännande sexuellt under hela livet. Jag Skiljde mig från min man för att det sexuella inte alls funkade, men vi hade inget att bygga på vilket det låter som att ni har.

Jag ångrar inte att jag skiljde mig men Nu efter några år som singel så längtar jag efter den intimitet och förtroende som finns i en stabil relation. Sex och spänning är lätt att få, stora kukar är högt överskattade men att hitta en långvarig partner som man funkar med på alla plan är nästintill omöjligt. Speciellt när man har barn och är lite äldre, 30+.

Att under livet ens hitta någon som är perfekt för en är väldigt få förunnat.

Du skriver också att den andra mannen är kall och har sagt att han lätt kan skaka av sig skuldkänslor, vilket får mig att tro att han är en person som ofta är otrogen. Vill du vara en av hans många älskarinnor och eventuellt offra ditt eget fina förhållande för det?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Ex-frun) skrev 2018-03-31 10:00:15 följande:

Det är ju i slutändan helt och hållet ditt eget val. Men nyhetens behag är väldigt upphetsande i sig och den upphetsningen är inget som varar länge.

Om man är i ett långt förhållande så kan man inte förvänta sig att samma person ska kunna vara mest spännande sexuellt under hela livet. Jag Skiljde mig från min man för att det sexuella inte alls funkade, men vi hade inget att bygga på vilket det låter som att ni har.

Jag ångrar inte att jag skiljde mig men Nu efter några år som singel så längtar jag efter den intimitet och förtroende som finns i en stabil relation. Sex och spänning är lätt att få, stora kukar är högt överskattade men att hitta en långvarig partner som man funkar med på alla plan är nästintill omöjligt. Speciellt när man har barn och är lite äldre, 30+.

Du skriver också att den andra mannen är kall och har sagt att han lätt kan skaka av sig skuldkänslor, vilket får mig att tro att han är en person som ofta är otrogen. Vill du vara en av hans många älskarinnor och eventuellt offra ditt eget fina förhållande för det?

Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.

Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.

Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.

Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.

Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.
  • Anonym (Melded)
    Anonym (Ex-frun) skrev 2018-03-31 10:00:15 följande:

Det är just det många glömmer bort, att leva i ögonblicket, nuet. Nya sexuella erfarenheter med nya personer man tänder på... vi lever bara en gång.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift