Attraktiv skrev 2018-03-31 06:44:45 följande:
.Tiden läker alla sår och på lång sikt är det kanske t.o.m. bra att ha lekt av sig lite, få man kan man rikta fokus på annat.
"bra att ha lekt av dig lite" du hör hur du väljer att definiera att din fitta fylls upp av en annan mans kuk emot din egen partners vilja som du ljuger och döljer ? "Leka" och att det är "bra" att leka lite för då "fokuserar man på annat"
Det är kanske bara lek för dig, men när din partner börjar flirta och ligga med hans unga snyggare kollega och de reser utomlands tillsammans så ska vi se om du fortsätter definiera det som "leka av sig" och "bra att fokusera på annat" kanske han ska gifta sig med den kollegan, det är ju lekfullt med bröllop och arrangemang har jag hört.
För det andra. Är du efter i skallen på något sätt? Om du har ett behov av lekfullhet och att vara engagerad och upptagen med något, (fine det känner alla ibland) då är en annan mans KUK det enda du kommer på som metod och lösning?
Jag tänkte bara om jag är sugen på att leka och fokusera bortom mitt vardagsliv och ger mig ut på äventyr och ger mig in i något nytt, då testar jag:
en ny kurs, går på föreläsningar jag gillar, reser till en ny plats, startar ett nytt projekt, går med i en ny förening, inreder om hemma, shoppar, går på ett socialt event, lär känna nya människor för att ha gemenskap, jag testar nya maträtter, jag börjar se en ny serie, kollar efter ett deltids jobb på sidan om som verkar roligt, jag köper sexiga underkläder, någon mysig massageolja, köper något hett till sexlivet som båda skulle tycka var spännande, skulle utveckla mina sexuella fantasier MED partnern skulle gå runt med analstav till vardags, skulle ha penis pump på mannen, skulle köpa lite roligt smink, någon snygg klänning som är väldigt lekfull och spännande och göra något roligt med min man / med mina nära och kära och vänner.
Men det enda du kommer på att göra är att byta ut din mans Kuk. Och tror det är lika självklart och oskadligt som vad annat som helst när man behöver lekfullhet.
Förnekar du att du bryter löftet i ditt förhållande och trampar på personen du aldrig skulle såra? Hur lekfullt är detta på en skala? Det ska ju helst vara lätta lekfulla konsekvenser efteråt dina sätt att äventyra och leka också tror du glömt den biten.