• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • maria1992

Är på Bim-6 idag.. 
    Någon mer som har liknande symtom? 

- HUNGER (är supersmal och aldrig hungrig) Kan äta hur myk som helst. 
    - Uppsvälld- i och med jag är smal ser jag gravid ut haha. 
    - drar nere i magen 
    - ARG- extremt arg nu i 4 dagar. Inom mig kokar jag av ilska. Vet ej varför 

Någon mer med liknande symtom?

• 1312
    maria1992 skrev 2018-08-24 11:21:06 följande:

Är på Bim-6 idag.. 

- drar nere i magen 

Kokar inom mig också av ilska och irritation! Idag känns det dock bättre. Sån pms har jag aldrig haft så hoppas att det betyder något..
  • Lycklig37

Ska ha menstruation på måndag den 27/8 hoppas innerligt att den uteblir. Min mage brukar vara svullen vid denna tid men är inte svullen alls och har inte samma värk som jag brukar ha dagarna innan mens. Mina bröst ömmar och jag känner mig febrig. Min kropp är inte som den brukar vara. Har lätt illamående till och från. Vaknar på natten och det känns som jag brinner inuti av värmen.

Det är lite små värk som kommer och det bubblar lite i äggstockarna sen försvinner det. Brösten ömmar lite.

Vill inte ta gravtest än väntar hellre till utebliven menstruation.

Någon som har liknande symtom? Eller någon som är gravid som hade dessa symtom?

• franksmatte

Hej,

Jag hoppar in här med beräknad mens 28/8 testade idag - 5 BIM och det var negativt :( blir lite ledsen hoppas ändå på att mensen inte skall komma, sitter och läser gravidsymptom till förbannelse på familjeliv, jag vet att jag inte bör men kan inte låta bli. Hoppas att det tar sig för oss denna gången.

• Tigeeerrr
    maria1992 skrev 2018-08-24 11:21:06 följande:

Är på Bim-6 idag.. 

- drar nere i magen 

Det var mina första symptom innan jag plussade på BIM+2. Lycka till ;)
  • AliceJuni
    franksmatte skrev 2018-08-24 13:10:30 följande:

Hej,

Jag hoppar in här med beräknad mens 28/8 testade idag - 5 BIM och det var negativt :( blir lite ledsen hoppas ändå på att mensen inte skall komma, sitter och läser gravidsymptom till förbannelse på familjeliv, jag vet att jag inte bör men kan inte låta bli. Hoppas att det tar sig för oss denna gången.

Känner verkligen igen mig :( min mens är beräknad den 27e och mitt test var negativt imorse. Har i princip testat hela veckan och kan inte vänta ???????? hoppas på ett plus snart.
  • AliceJuni
    AliceJuni skrev 2018-08-24 13:31:58 följande:

Känner verkligen igen mig :( min mens är beräknad den 27e och mitt test var negativt imorse. Har i princip testat hela veckan och kan inte vänta ???????? hoppas på ett plus snart.

???? Var två smilis haha
  • Grumpycavat

Idag kom mensen, på exakt rätt dag, som vanligt. 
    Jag blir så uppgiven, och ledsen och fan på alltihop. Försök 13 åt skogen.

Tar paus från FL ett tag nu. Nästa BIM ska vi på semester, så jag kommer att be att få utskrivet piller som skjuter upp mensen, för jag pallar inte ha mens på min enda semestervecka detta året. 
    Och då är det viktigt att man inte är gravid - oddsen verkar ju vara ganska små ändå. 

Kommer väl åter i oktober någon gång. 
    Lycka till för alla er andra, och grattis till alla Plus. 

• AngelicaB
    Liindacal skrev 2018-08-24 08:24:56 följande:

Ser ett streck, så det kan vara positivt. Mitt streck var väldigt svagt Bim-2 och tyckte det var ännu svagare igår Bim -1 men idag på Bim är det starkare. Så ta ett nytt på Söndag, jag håller tummarna att det är positivt!

Åh hoppas hoppas!! Jag ska ta mig ett digitalt imorgon tänker jag så får vi se! Tack för svar!
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-24 12:35:33 följande:

Ska ha menstruation på måndag den 27/8 hoppas innerligt att den uteblir. Min mage brukar vara svullen vid denna tid men är inte svullen alls och har inte samma värk som jag brukar ha dagarna innan mens. Mina bröst ömmar och jag känner mig febrig. Min kropp är inte som den brukar vara. Har lätt illamående till och från. Vaknar på natten och det känns som jag brinner inuti av värmen.

Det är lite små värk som kommer och det bubblar lite i äggstockarna sen försvinner det. Brösten ömmar lite.

Vill inte ta gravtest än väntar hellre till utebliven menstruation.

Någon som har liknande symtom? Eller någon som är gravid som hade dessa symtom?

Har precis likadant som dig och bim på söndag. Men vågar knappt hoppas för mycket för är rädd att bli besviken
Svar på tråden BIM Augusti <3