• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-24 14:46:35 följande:

Har precis likadant som dig och bim på söndag. Men vågar knappt hoppas för mycket för är rädd att bli besviken

Ja man blir så besviken om man inte är gravid. Jag tog temperatur på mig själv idag. Jag hade 37 grader. Har läst att det är vanligt med högre temperatur när man är gravid. Vi får hoppas att vi är gravida håller tummarna för er.
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-24 18:27:54 följande:

Ja man blir så besviken om man inte är gravid. Jag tog temperatur på mig själv idag. Jag hade 37 grader. Har läst att det är vanligt med högre temperatur när man är gravid. Vi får hoppas att vi är gravida håller tummarna för er.

Hade 37.1 igår, och sen igår slog tröttheten till så jag somnar hela tiden. Håller tummarna här men somsagt vågar inte hoppas för mycket så jag blir förkrossad sen ??
  • 1312

Alltså hur kan det vara lika jobbigt varje gång testet är negativt?... Började känna mig så säker på att jag skulle få positivt idag..

Ingen mens än men känns kört nu..

Usch jag avskyr det här..

• Emsopemso
    1312 skrev 2018-08-24 19:11:30 följande:

Alltså hur kan det vara lika jobbigt varje gång testet är negativt?... Började känna mig så säker på att jag skulle få positivt idag..

Det är jobbigt. Jävligt och orättvist! ._.

Hoppas ditt plus kommer snart ändå <3
  • Emsopemso
    1312 skrev 2018-08-24 19:11:30 följande:

• 1312
    Emsopemso skrev 2018-08-24 19:43:42 följande:

Ja fy.. men men, bara att vara ledsen en stund och sen låta dagarna gå och se om mensen kommer..

Tack!
  • Lola90
    1312 skrev 2018-08-24 19:55:58 följande:

Ja fy.. men men, bara att vara ledsen en stund och sen låta dagarna gå och se om mensen kommer..

Tack!

Förstår din känsa! Man blir så jäkla ledsen, sedan försöker man vara positiv att nästa gång ska det bli ett plus!! Håll hoppet öppe!! Hur många gånher har ni försökt?
  • Daphodil
    Honsomlängtar skrev 2018-08-24 19:05:37 följande:

Hade 37.1 igår, och sen igår slog tröttheten till så jag somnar hela tiden. Håller tummarna här men somsagt vågar inte hoppas för mycket så jag blir förkrossad sen ??

Jag är också trött på ett helt otroligt sätt. Haft ganska intensiv mensvärk idag och ont i brösten. Inget plus. Deppigt.
  • Honsomlängtar
    Daphodil skrev 2018-08-24 20:03:21 följande:

Jag är också trött på ett helt otroligt sätt. Haft ganska intensiv mensvärk idag och ont i brösten. Inget plus. Deppigt.

Samma inget plus imorse. Så är mer inne på att mensen e på g
  • 1312
    Lola90 skrev 2018-08-24 19:58:57 följande:

Förstår din känsa! Man blir så jäkla ledsen, sedan försöker man vara positiv att nästa gång ska det bli ett plus!! Håll hoppet öppe!! Hur många gånher har ni försökt?

11 gånger... och jag har verkligen fasat för att se ett negativt test just denna gången.. känns så otroligt jobbigt att nästa månad har vi försökt ett år..
Svar på tråden BIM Augusti <3