BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
[quote=80193169][quote-nick]Gnusmas skrev 2020-01-29 08:35:31 följande:[/quote-nick]Grattis!!!
Jag har fortfarande min "ickemens". Extremt sparsamma flytningar som är ljust ljust rosa. BIM+3.. negativt test. Borde ju ge upp nu men av ngn anledning håller man kvar in i det sista.. skriver ju i februaritråden så borde ställa in mig på nästa försök..[/
Hej! Jag känner igen mig i det där med ickemensen och trasslet. Du skrev tidigt i tråden att du oroar dig för att det ska vara tecken på svagare ägglossning och lägre fertilitet och jag har tänkt samma sak om mig själv. Jag är nyligen fyllda trettio med tre barn som har kommit väldigt enkelt. Men jag känner en förändring i kroppen nu. Håller tummarna att det stabiliseras för dig.
GRATTIS! Har du haft några symptom?????
GRATTIS! Har du haft några symptom?????
[quote=80193169][quote-nick]Gnusmas skrev 2020-01-29 08:35:31 följande:[/quote-nick]Grattis!!!
Jag har fortfarande min "ickemens". Extremt sparsamma flytningar som är ljust ljust rosa. BIM+3.. negativt test. Borde ju ge upp nu men av ngn anledning håller man kvar in i det sista.. skriver ju i februaritråden så borde ställa in mig på nästa försök..[/
Hej! Jag känner igen mig i det där med ickemensen och trasslet. Du skrev tidigt i tråden att du oroar dig för att det ska vara tecken på svagare ägglossning och lägre fertilitet och jag har tänkt samma sak om mig själv. Jag är nyligen fyllda trettio med tre barn som har kommit väldigt enkelt. Men jag känner en förändring i kroppen nu. Håller tummarna att det stabiliseras för dig.
Hoppar in här! Bim 3/2. Har inte börjat försöka på riktigt än men sexade 3 dagar innan ägglossning så hoppas ändå! Funderar på att ta ett tidigt test imorgon men kan man lita på det? Om det är negativt kan man du avskriva att det blivit nåt denna månaden?
Igårmorse skrev jag och var deppig pga att jag trodde jag skulle få positivt äl-test under dagen men det slog aldrig om och blev starkare än översta stickan (mannen bortrest så tänkte att då är det kört denna cykeln).
Nu tog jag ett och nu är det inte många timmar från starkt positivt (underst)!! Och mannen kommer hem sent ikväll så då har vi ändå en bra chans denna cykeln!!
Aldrig varit så glad över att lh-stegringen segat sig, haha.
Justerar min BIM. :)
1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys
2/2 - Izzy123, LouiseO
4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid
5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie
6/2 - Carline, ESemlan84
7/2 - Arneliis, 123fjäril
8/2 - Nixtie
9/2 - Trollkvinnan
10/2 - Bellsss
11/2 - Sofieelises, Sarakarolina, Lyra78
12/2 - Snarttrettiochtrevar89
13/2 - Scrootie, Fnattilur
16/2 - Mikkan, myownworstenemy
20/2 - Link92
Igårmorse skrev jag och var deppig pga att jag trodde jag skulle få positivt äl-test under dagen men det slog aldrig om och blev starkare än översta stickan (mannen bortrest så tänkte att då är det kört denna cykeln).
Nu tog jag ett och nu är det inte många timmar från starkt positivt (underst)!! Och mannen kommer hem sent ikväll så då har vi ändå en bra chans denna cykeln!!
Aldrig varit så glad över att lh-stegringen segat sig, haha.
Tack! :D fram tills för typ två dagar sen kände jag inget speciellt alls! Har tidigare cykler tolkat och trott massa som senare visar sig vara ingenting. Har en låång lista på de klassiska symptomen som alla bara varit placebo för mig. Tex svullen magen (sett ut som att jag varit gravid i tre månader redan), värk i äggstockarna, illamående, yrsel, trötthet, hunger, ömma bröst, ilningar från ljumskarna ner mot benen osv. Inget av dessa har varit tecken på en gravidtet för mig utan bara sån jag är mellan ÄL och mens tydligen.
Men denna gången har tecknen snarare varit att jag inte blivit uppblåst om magen, inte haft mensvärk. Däremot har jag haft en lite huggande, ilande, dragig känsla strax under äggstockarna och in mot mitten. Kändes inte som mensvärk utan något annat. Antagligen har det varit växtvärk och ev att ligamenten börjar stretchas. Så det har varit det enda jag faktiskt känt. Nu verkar brösten börja bli lite tyngre också men det blir dom innan mens också så det är ingen skillnad egentligen :)
Hej! Håller tummarna för dig med! Ringde faktiskt gyn imorse och bokade tid för kontroll. Lika bra att kolla upp!