• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 16:06:16 följande:
    Då har du inte läst tråden ordentligt - flera exempel här på personer som njuter gott och känner sig levande igen via en liten energigivande flirt vid sidan av 
    Förstår att det är svårt att förstå för narcissister och empatistörda att förstå, men det finns faktiskt fler människor i världen än du. Din partner och barn tex... som kommer vara de som får ta smällen för din "njutning"
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 16:14:10 följande:
    Förstår att det är svårt att förstå för narcissister och empatistörda att förstå, men det finns faktiskt fler människor i världen än du. Din partner och barn tex... som kommer vara de som får ta smällen för din "njutning"
    Puss puss puss på dig Hjärta
  • Anonym (Sugen kvinna)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 16:14:10 följande:
    Hur ska dom kunna "ta smällen" för något som dom inte ens vet om?
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Sugen kvinna) skrev 2024-03-01 16:19:40 följande:
    Otrohetstråden - Den positiva tråden
    Dom vet om.. 
  • Anonym (M)
    Ja, det är väl också en myt många otrogna vill tro på. Att det inte kommer att upptäckas. 
  • Anonym (Kåt fru)

Har aldrig varit tankeläsare själv så du får gärna förklara. 

• Anonym (Kva)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 16:23:56 följande:

Har aldrig varit tankeläsare själv så du får gärna förklara. 

Vi förstår att du har lite svårt med att förstå hur det är som andra funkar..
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 16:26:47 följande:
    Vi förstår att du har lite svårt med att förstå hur det är som andra funkar..
    Vad är din egen praktiska erfarenhet av otrohet?
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 16:31:35 följande:
    Vad är din egen praktiska erfarenhet av otrohet?
    Vad får dig att tro att någon med mina åsikter inte kan ha erfarenheter ifrån båda sidorna? 
  • Anonym (sådär)
    Vet inget just nu, men det kommer nog ska du se, håller tummarna för detCool
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden