• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:04:16 följande:
    Vadå så du menar att man måste vara en skithög för att ha "trovärdiga argument"?

Du tror ju inte ens på dina egna argument och sitter ändå här och babblar om trovärdighet Tomte
    Din argumentation haltar betänkligt om du saknar egen erfarenhet. Du kanske du är intelligent nog att inse.
  • Anonym (M)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:04:16 följande:
    Vadå så du menar att man måste vara en skithög för att ha "trovärdiga argument"?

Du tror ju inte ens på dina egna argument och sitter ändå här och babblar om trovärdighet Tomte
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 17:07:43 följande:
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 
    Bra där - nu kanske myntet äntligen trillade ner.

Tråden är skapad för att otrogna ska dela positiva erfarenheter & upplevelser!

Vad bidrar du med där?
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:05:37 följande:
    Din argumentation haltar betänkligt om du saknar egen erfarenhet. Du kanske du är intelligent nog att inse.
    Så genomskinligt att det var den kommentaren du försökte med... Och du tror att du är den intelligenta och att alla måste vara ointelligent..
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:09:40 följande:
    Bra där - nu kanske myntet äntligen trillade ner.
    Hahaha, så kul när du inte ens fattar det du läst. 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:09:41 följande:
    Så genomskinligt att det var den kommentaren du försökte med... Och du tror att du är den intelligenta och att alla måste vara ointelligent..
    Bidrar du med positiva erfarenheter av otrohet här i tråden?
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:11:16 följande:
    Bidrar du med positiva erfarenheter av otrohet här i tråden?
    HAHA!
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:13:20 följande:
    HAHA!
    Förlösande kul
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:14:14 följande:
    Förlösande kul
    Verkligen. Det var Svin kul!
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:15:10 följande:
    Verkligen. Det var Svin kul!