• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (r)
    Anonym (N) skrev 2024-02-29 19:49:12 följande:
    Det är bara patetiskt med att skrika om " moralpanik " bara man inte hyllar otrogna. 
    Jupp. Samtidigt som att man endast skapar dessa trådar av skälet att skapa drama. Så TS kommer få vad hen vill.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (N) skrev 2024-02-29 19:49:12 följande:
    Det är bara patetiskt med att skrika om " moralpanik " bara man inte hyllar otrogna. 
    Ja, visst är det patetiskt... du har ju så otroligt bra koll på allt! Solig
  • Anonym (Dubbla kakor)

I princip samma här fast jag råkar vara kvinna i relation sen 20 år. Maken är överviktig och trött, jag är det inte. 

Aldrig haft så bra sex som senaste året med min älskare, vi är båda upptagna och testar detta så länge vi gillar det. Det kunde i princip varit min älskare som skrev inlägget i TS förutom att han bara får sex 1 gång/månad max och att vi inte träffades via VM.

• Anonym (Susanne)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-02-29 20:33:24 följande:

I princip samma här fast jag råkar vara kvinna i relation sen 20 år. Maken är överviktig och trött, jag är det inte. 

Aldrig haft så bra sex som senaste året med min älskare, vi är båda upptagna och testar detta så länge vi gillar det. Det kunde i princip varit min älskare som skrev inlägget i TS förutom att han bara får sex 1 gång/månad max och att vi inte träffades via VM.

Härligt med njutning och puls igen 
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-02-29 18:47:34 följande:

Jag antar det. Allt fungerar by the book. Villa, semestrar över hela världen på alla skollov, yoga retreats där hon reser iväg med sina väninnor.
    Barnen lyckliga och allt rullar på.
    Vem vet även hon kanske har en man som finns i vassen.

Sorgligt
  • Anonym (?)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-02-29 20:33:24 följande:

Så kan man ju ha det .. eller så har man ett fungerande sexliv med en partner sedan 10 år tillbaka. I helgen blev det både lördag och en en morgonsnabbis på söndag morgon. Var ett tag sedan men ...gött för båda ändå.
  • Anonym (Vår)
    Anonym (sådär) skrev 2024-02-29 18:51:07 följande:
    Om det är samma tomte som skriver om hur lycklig hans fru är av att han knullar runt i alla otrohetstrådar så lär du nog inte få nåt svar på den frågan, han svarar bara med att repetera hur lycklig hans fru är om och om igen.
    Jösses
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (?) skrev 2024-02-29 21:33:22 följande:
    Så kan man ju ha det .. eller så har man ett fungerande sexliv med en partner sedan 10 år tillbaka. I helgen blev det både lördag och en en morgonsnabbis på söndag morgon. Var ett tag sedan men ...gött för båda ändå.
    Förringar du Dubbla Kakors njutning och glädje?
  • Anonym (M)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-02-29 21:44:12 följande:
    Förringar du Dubbla Kakors njutning och glädje?
    Undrar vad hennes man tycker om hennes njutning och glädje? 
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden