BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej allihopa
Hur mår alla?
Själv mår bättre med tröttheten sen jag byte till niferex med kapslar ush äcklig dem är hehe men de går 😂🤗
Fortfarande obehagligt varje morgon på min högre sida av höften gör ont, hoppas verkligen inte är foglossning så har tidigt av graviditeten håller tummarna
Hoppas ni andra går bra för er 🤗❤️
Är så nervös för KUB. Är så sugen på att boka privat UL innan bara för att se om allt står rätt till 😇🥲 2v känns så långt borta.
Har inte fått tid för TUL förrän 7/4 och då kommer jag ha gått in i vecka 14, fixade ett extra som jag är på väg till just nu.. är SÅÅ nervös jag klarar inte ett missfall/ma till och vill så gärna ha min lilla bebbe..
Har inte fått tid för TUL förrän 7/4 och då kommer jag ha gått in i vecka 14, fixade ett extra som jag är på väg till just nu.. är SÅÅ nervös jag klarar inte ett missfall/ma till och vill så gärna ha min lilla bebbe..
Hur gick det på UL?
Jag har mitt inför KUB nästa vecka. Också jättenervös.
Nu ska jag tjata igen 😂
Still preggo, lite brun flytning ibland fortfarande. Skulle varit på återbesök på gyn idag men det blev flyttat till imorgon em. Lite nervös är jag nog men med tanke på hur jag mår så är den lilla nog kvar.
Hur gick det på UL?
Jag har mitt inför KUB nästa vecka. Också jättenervös.
Det gick bra❤️ såg en liten rackare som levde och verkade må bra!
Håller tummarna att allt går bra för dig med nästa vecka! Uppdatera oss gärna❣️
Det gick bra❤️ såg en liten rackare som levde och verkade må bra!
Håller tummarna att allt går bra för dig med nästa vecka! Uppdatera oss gärna❣️
Så skönt att höra!
jag skriver här efter mitt. :)
God morgon 🥰
Är det någon utav er som tror sig känna fosterrörelser redan? ❤️
God morgon 🥰
Är det någon utav er som tror sig känna fosterrörelser redan? ❤️
Inga fosterrörelser ännu men extremt illamående och huvudvärk just nu. Och tröttheten ska vi inte tala om.
Första ul den 22/4. Ska bli så spännande.
Gjorde UL för kub idag och fick se lille knodden 🥲 Allt såg bra ut. Fick sannolikhet 1:20 000 på Trisomi 18 och 13, men 1:1729 på Trisomi 21 (Downs syndrom). Troligen min ålder (35) som drog upp sannolikheten.
Vi har sagt att det inte ska påverka vårt beslut om graviditeten oavsett, men jag vill veta vad vi ska förvänta oss. Så jag vet inte om jag själv vill gå vidare med Nipt bara för att få fler svar? Samtidig såg ju allt som de kunde mäta fint ut, det är ju ett bra svar.
Gjorde UL för kub idag och fick se lille knodden 🥲 Allt såg bra ut. Fick sannolikhet 1:20 000 på Trisomi 18 och 13, men 1:1729 på Trisomi 21 (Downs syndrom). Troligen min ålder (35) som drog upp sannolikheten.
Vi har sagt att det inte ska påverka vårt beslut om graviditeten oavsett, men jag vill veta vad vi ska förvänta oss. Så jag vet inte om jag själv vill gå vidare med Nipt bara för att få fler svar? Samtidig såg ju allt som de kunde mäta fint ut, det är ju ett bra svar.
Är det någon mer som haft bruna flytningar hittills? Jag har lite brunt i trosorna typ varannan var tredje dag, och har haft i flera veckors tid nu. Man blir ju lika orolig varje gång 🥺 men senaste ultraljudet i måndags visade att allt såg bra ut. Trots det känns det oroligt. KUB på tisdag 8/4, så nervös.
Jag var tokigt förkyld veckan som gick och efter det mår jag sååååå illa. Jag har inte haft något illamående tidigare (är i v 12+0 idag) men nu känns allt äckligt. Det gör det jättesvårt att äta och trots att jag vet att det inte är någon fara, fostret tar vad det behöver oavsett om jag får i mig det eller inte, så blir jag orolig. 😕
I övrigt är allt fint. Fick vara och köpa större bh:ar i helgen för tuttarna har blivit så stora! 😂
Hur rullar allt på för er andra?
Hej allihopa
Här är allt fint o dagarna rulla på o går lite snabbare på ett sett tycker jag nu 😊
Idag kl 11 är det mitt tidigat ultraljud o så kommer ajg göra NIPT oxå idag, får jag besked om några dagar ❤️
är idag 12+2 o får man se om man räkna rätt med mitt datum som är bf är 17 oktober 😊🤗
Nervös så att man mår illa just nu så tog med resmat för åka tåg nu till sjukhuset 😊
Hörs av några timmar igen ❤️