jag använde Lustgas, och 2 citat jag vet att jag sa var
1# Jag ville inte drick vätskan min sambo erbjöd mej, men till slut så gick jag med på det och tog en klunk, då säger han "en gång till gumman, minst 2 gånger till" (han menade ju att jag skulle ta en klunk till eller helst 2) Då blänger jag på honom och säger högt och ljudligt "att så säger du faan aldrig när vi knullar, då får jag faan inte mer än en gång" BM, min sambo och min mamma höll på att dö av skratt. vilket jag fortsätter förklara för alla att jag får va nöjd om han orkar med en gång :P
2# Jag fick en otrolig smärta i ena benet, troligen pga av en höftsjukdom jag har sen jag föddes, så BM rekomenderade EDA för att de kanske skulle ta bort smärtan i benet, jag använde lustgasen undertiden som satte EDAn, efter ett tag frågade BM mej om smärtan hade avtagit i benet, så jag (hög som ett hus) satte mej och förklarade att nej jag va inte stålmannen ännu, (han e ju förlamad i benen) dom hade gjort fel och dom fattar väl själva att dom måste ha en 2delad nål så att det gick ner i båda benen. Alla i rummet skrattade gött.