Underverket, stor kram till dig
Lillstoran och slemmis, grattis till glada nyheter!
Vi4, föstår att det måste kännas uselt att TSH var så högt tidigare. Kom ihåg att IVF hormonerna gör att TSH stiger, så var det alldeles efter att IVF försök så kanske det är det som speglas?! Läste tabellen du länkade till och binjurebarkssvikt stämde jättebra på mig men sen när den började yra om att man kan plocka upp andra människors stämningsläge så känns den ju inte helt vetenskaplig , som du skrev lite lustig tabell.
Själv har jag börjat med levaxin. Jag har fått alla mina TSH som är tagna sedan 2007, det är bara tre värden och jag har då legat på 1,7, 1,8 och 1,9. I år har jag haft 2,7 och 2,5. Jag tror på hypotesten att man är "sin egen referens" och att man kan uppleva sig hypotyreotisk om man ligger högre än vad man brukar göra, även om det är under referensintervallen. Mitt mål är att komma ner till ca 1,7 där jag var förut...
pp08 , skönt att mensen kommit . Hoppas att kroppen blir normal igen nu. Jag har fortfarande starkt pos gravtest, kändes som jag hade äl här ett par dagar men det är ju omöjligt att fånga eftersom äl stickan också är starkt pos hela tiden. Hoppas verkligen att allt har kommit ut, ska kolla det på onsdag.