IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hoppas det är samma för dig :)
Det lär ju inte visa något på något gravtest iaf så det är ju bara att vänta
MÅR SÅ JÄVLA ILLA!!!!
ringde faktiskt reproduktionsenhetens barnmorska för att höra.... kan det vara sviter av spolingen.. det trodde hon INTE, det är ju en vecka sedan i dag och blir man dålig (infektioner o dylikt) så känner man det ganska direkt.....
Jag frågade lite försiktit.. KAN jag vara gravid...KAN det vara tecken.. men hon suckade och pratade bort det första gången..sen frågade jag en gång till och lade till "För det är väl för tidigt att säga...." och då sa hon att tjaaa... först en spolning och sen ägglossning och sen frekventa samlag kan ju reta livmodern.. men då ingrep jag... "Vi har inte samlag".. och fick förklara allt för henne *SUCK*
TREDJE gången jag frågade OM det kunde vara tecken på grav så sa hon att det tar upp till en vecka innan ägget fäster sig så NEJ det kan inte vara tecken på grav...MEN om jag fortfarande mår illa och har spänningar i livmodertrakten så ska de kolla mig på fredag när mannen lämnar spermaprov....
Men hon sa "UPP TILL EN VECKA".. inte MINST en vecka.. hehe....
PS... inbillnings-symtomen har nu även intagit mina tuttar som värker bara jag kollar på dem.... haha......BIM-9 el 10, troligt att det är "riktiga symtom"???
Syskon nu- Jag håller tummarna så de vitnar.... försöker fokusera att hoppas på dig istället för på mig själv, är ju en dryg vecka tills jag kan börja hoppas ordentligt ha ha....
Jag räknar med att du uppdaterar minst en gång i timman under dagen och bara positiva uppdateringar hoppas jag på
har du inte fotat testen så kan du lägga upp dem så får vi avgöra Syskon??