IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
vilka intressanta diskussioner ni för här på morgonkvisten...själv är jag helt darrig och kan inte riktigt hänga med i turerna.. håller säkert med er i mycket ...eller något.
Testade på nytt i morse, dock inte med första morgonurinen för jag var uppe vid 6 och kissade och var inte riktigt kontaktbar då. Har förjääääävliga flytningar, vattniga som fan. Har ju en del flytningar pga lutinuset (eller vad de nu heter) men de flytningarna är ju mest vitaktiga...detta var vattninga rikliga.
Vid 9.45 tog jag ett test som efter fem min var svagare än det jag tog i går....efter 10 min var det ungefär som det i går......när jag sen kollade efter en timma så syns det utan att man vinklar och vrider testet och jag ser att det är "rätt färg". Nu ska man ju inte kolla testerna så sent men jag har sparat alla tester, klistrat upp dem på ett papper och daterat dem för att se om något förändras (ja j aja..skratta på ni, det bjuder jag på hihi) och INGET av de andra testerna har fått streck efter tiden gått ut, de enda testerna som överhuvudtaget har skuggor/streck är det från i går och det jag tog nu i dag..... och det blev ju starkare efter tiden gått ut...jösses......
JAG säger inte här o nu att jag ÄR gravid, det vågar jag inte......det tänker jag inte tro på, men en liten liten glimt i mig säger att det nog kan vara så...........ruvardag 8....