BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Nej jag håller med dig! Jag skulle nog bli knäpp om jag gick hem för tidigt. Nu känns det helt rätt !!
Klockrent resonemang, allt det man sparat får man ju ta igen nu efteråt :) Hela min garderob är full av kläder jag vill använda igen snart. Hoppas kroppen går tillbaks hyffsat snabbt.
Hur går de Cathie?
Fått mer värkar och känningar?
Eller du kanske rent av e inne och föder barn?
Smilla: Hur går de för din del? Börjat känna nåt än?
Vaknade med en blöt fläck i sängen imorse och gick och kissade och när jag var 'klar' så rann det ut mer! Vet inte om jag läckt fostervatten (?) jag ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte jag skulle åka in men ringde bm direkt som sa att jag skulle köpa bindor och sen avvakta och ringa vid 7-8 tiden ikväll om det inte har hänt nåt...vilket det inte har så jag ringer lite senare och hör vad dom säger..vet varken ut eller in! Visst vill jag föda hehe men jag åker ju hellre in om det är nåt for real liksom!!
Jag ringde igen till bbmen inget har ju hänt mer idag och jag vill inte åka in bara för att vända , då är jag hellre hemma så länge jag kan. Dom sa att det kan vara livmodertappen som luckras upp och att man kan få vattniga flytningar så det kan ju vara det! Har köpt ett gäng bindor så får hålla koll på allt på det sättet istället:))
Spännande!!!
Hej hopp!
Jag prisar denna hinnsvepning, för nu verkar det vara på G. Har haft värkar sen 9 imorse, inte regelbundna, men de håller i ca 30 sek. De är definitivt annan karaktär på dem än sammandragningarna, de gör ont, men inte så ont att det inte går att hantera. Dessutom lossnade slemproppen i förmiddags...
Hon är punktlig iaf, har bf idag . Men eftersom det inte har dragit igång ordentligt, tror jag knappast hon tittar ut idag...
Jag har försökt få igång det mer och storstädat hela huset, hängt tvätt och nu ska jag gå ut i trädgården och rensa lite! Får se om det hjälper.
Ha en trevlig söndag!