• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • Peecock
    Cathie skrev 2011-04-17 14:14:55 följande:
    Hej hopp!

Jag prisar denna hinnsvepning, för nu verkar det vara på G. Har haft värkar sen 9 imorse, inte regelbundna, men de håller i ca 30 sek. De är definitivt annan karaktär på dem än sammandragningarna, de gör ont, men inte så ont att det inte går att hantera. Dessutom lossnade slemproppen i förmiddags...

Hon är punktlig iaf, har bf idag 
    . Men eftersom det inte har dragit igång ordentligt, tror jag knappast hon tittar ut idag...

Jag har försökt få igång det mer och storstädat hela huset, hängt tvätt och nu ska jag gå ut i trädgården och rensa lite! Får se om det hjälper.

Ha en trevlig söndag!
    Haha fan vad du orkar med :) Känner mig som världens latfis, åkt bil hela dagen och tvingar därmed sambo att laga mat och tvätta !!

Hoppas du blir mamma snart !
  • Misswiren

Åhh spännande!!

Hör av dig om du orkar om/när du åker in. Spännande!!

All lycka till nu!

• SuzR

kul med alla värkar hit och dit haha:)
    här händer det inte mycket men jag känner rent psykiskt att det är på g i veckan...ja det är ju en vecka kvar bara men det KÄNNS att det är lite tid kvar..jag känner mig redo liksom. Hade en monster flytning i morse men det var ingen slempropp (usch vad det låter äckligt...) iaf så tja, inget annat känner jag. Försöker att inte känna av för mycket eller känna efter för ordentligt.

• Misswiren

Undra hur de gått för Smilla?
    Har inte skrivit ngt sen i Torsdags..kanske blev mamma i helgen

• Cathie

Sådär, nu har vår lilla Vera äntligen tittat ut! Hon föddes kl 12.59 idag och vägde 3490g o är 50 cm! Helt otroligt söt!

Och jag är så glad att jag klarade det utan EDA! Tyvärr sprack jag så mkt att de fick söva mig o sy mig uppe på operation.

Nu vilar vi iaf på bb! Kram till er alla

• Hanna1983
    Cathie skrev 2011-04-18 19:25:42 följande:
    Sådär, nu har vår lilla Vera äntligen tittat ut! Hon föddes kl 12.59 idag och vägde 3490g o är 50 cm! Helt otroligt söt!

Och jag är så glad att jag klarade det utan EDA! Tyvärr sprack jag så mkt att de fick söva mig o sy mig uppe på operation.

Nu vilar vi iaf på bb! Kram till er alla
    Underbart! Ett stort grattis till er!
  • Misswiren

GRATTIS!!!!

Helt underbart!

Dock jobbigt med att spricka så. Kan säga jag vet lite hur det är. Sprack en heel del i mellangården och fick ligga kvar i flera dagar för det va så illa.
    Men tacka gud för att de läker fint och man kan "träna" för att komma tillbax :)

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö