BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Åhh spännande!!
Hör av dig om du orkar om/när du åker in. Spännande!!
All lycka till nu!
kul med alla värkar hit och dit haha:)
här händer det inte mycket men jag känner rent psykiskt att det är på g i veckan...ja det är ju en vecka kvar bara men det KÄNNS att det är lite tid kvar..jag känner mig redo liksom. Hade en monster flytning i morse men det var ingen slempropp (usch vad det låter äckligt...) iaf så tja, inget annat känner jag. Försöker att inte känna av för mycket eller känna efter för ordentligt.
Undra hur de gått för Smilla?
Har inte skrivit ngt sen i Torsdags..kanske blev mamma i helgen
Sådär, nu har vår lilla Vera äntligen tittat ut! Hon föddes kl 12.59 idag och vägde 3490g o är 50 cm! Helt otroligt söt!
Och jag är så glad att jag klarade det utan EDA! Tyvärr sprack jag så mkt att de fick söva mig o sy mig uppe på operation.
Nu vilar vi iaf på bb! Kram till er alla
Stort grattis!!!!!
Hanna: tack så mkt!
GRATTIS!!!!
Helt underbart!
Dock jobbigt med att spricka så. Kan säga jag vet lite hur det är. Sprack en heel del i mellangården och fick ligga kvar i flera dagar för det va så illa.
Men tacka gud för att de läker fint och man kan "träna" för att komma tillbax :)
Grattis så jättemycket!!!