Lillstinis, kommer inte ihåg exakt när värken började, men jag minns att jag inte ville gå till napprapaten förrän TD, så det var nån vecka innan det i alla fall. Har aldrig haft ont i ryggen förr, däremot en del slitage i axel och arm som jag behandlar titt som tätt. Jag har slutit mig till att det måste vara hormonellt, lider inte av det så mycket men gillar inte när kroppen får krämpor... Har alltid tränat mycket, o det stör mig lite när något inte är som det ska. Hoppas din rygg blir bättre, har du fått några tips om vad du ska göra? Jag har gått till en sjukgymnas några gånger o fått lite övningar.
HUA, svar kan jag få from idag... men det kan ta tom måndag om jag har otur. De ringer om något är fel, annars skickar de brev. Jag trodde jag fått brevet igår, men det var en kallelse från sös till ytterligare ett ultraljud. Blev superbesviken såklart... Det ringde dessutom från skyddat nummer flera gånger igår, får lika ont i magen varje gång. Det är alltid skyddat nummer när de ringer från sjukhuset.