• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Mollly
    Primrose skrev 2011-09-08 13:57:20 följande:
    Måste bara lägga in en bild på min vän, som jag jobbade med i London. Hon är världens gulligaste tjej! Och fit! Och 40!

Tänk om man kunde ha en sån kropp när man är 40Skrattande
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-08 12:12:30 följande:
    Jag jobbar med substitutionsbehanding vid opiatberoende. Jättespännande. Många har dock mkt åsikter omd et vi gör.. Typ, ersätta ne drog med en annan. Men när man ser folk lyckas med att LEVA och uhr livskvaliten ökar, och att folk överlever längre än till 30 (som snittåldern för heroinister är) och att det föds fina barn. Då är man ganska så nöjd med att få jobba med detta
    Nu ska jag vara fruktansvärt OT och fråga vad du har för utbildning i botten?
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-09-08 15:38:29 följande:
    Jag tycker min mage har förändrat sig bara på sista tiden, tycker dessa kärlekshandtag har minskat lite iaf. Vad säger ni? ( Jag blir inte ledsen om ni säger att ni inte ser någon skillnad. ahha)
    Absolut! De HAR minskat.
  • Paradigm
    Primrose skrev 2011-09-08 13:57:20 följande:
    Måste bara lägga in en bild på min vän, som jag jobbade med i London. Hon är världens gulligaste tjej! Och fit! Och 40!

Jösses, vilken välbyggd kropp. Hur många timmar lade/lägger hon ned på att bli så här fruktansvärt muskulös?
  • ETSS

Hörni, mesveckan är avklarad om jag håller mig från något fler konditions eller gympass till på måndag. Räcker det med en eller bör jag har flera?

• MissKaos
    Fattig student skrev 2011-09-08 16:24:33 följande:
    Nu ska jag vara fruktansvärt OT och fråga vad du har för utbildning i botten?
    sjuksyrra
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-08 19:57:47 följande:
    sjuksyrra
    Ja men just det, du skrev ju det förut ang dumping symptom.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-09-08 19:05:58 följande:
    Hörni, mesveckan är avklarad om jag håller mig från något fler konditions eller gympass till på måndag. Räcker det med en eller bör jag har flera?
    Svårt att svara på, men som Primrose skrev (tror jag det var) så bör du vara väldigt försiktig tills du har fått svar på dina prover. Solig
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!