Fru Karlsson skrev 2015-01-18 15:50:01 följande:
Hej! Hur går det för er alla härinne? Grattis rosali!!
Vi har fortfarande inte lyckats och får ingen mer hjälp av min gyn och ska nu byta till sjukhusets gyn för att göra en extrakontroll så att han inte missat något fel.
Nu har vi båda börjat äta Largiplex som innehåller massa vitaminer och även larginin som hjälper fertiliteten.Så hoppas verkligen vi lyckas 2015.
Kollar in Chasing Dreams blogg för att se hur det går eftersom ni äntligen fick erat efterlängtade pluss.Men gud vad arg och ledsen jag bara blev igen.Förstår det är jobbigt med graviditetsillamående,det hade jag bara på morgnarna fram till V 17.Men jag känner såhär att sitta och gnälla och bara beklaga sig när man ni haft möjlighet att göra ivf och bli gravida är inte shysst! Vi kommer troligtvis aldrig kunna göra ivf överhuvudtaget och kanske inte heller lyckas själva.Så ledsen igen blev jag.Skäms alltså!
Blev ännu mer säker på att en paus härfifrån blir bäst då jag bara blir stressad av andra som lyckas och mår bara själv dåligt.
Lycka till alla,återkommer om jag får pluss
Men du, det där var inte snällt! Jag förstår din sorg, och din ilska. Men att ta ut den på någon annan är inte okej. Det här forumet ska vara till för att stötta, inte för att skuldbelägga någon.
Att ha graviditetskomplikationer kan vara fruktansvärt, och då kan man behöva ventilera det. Chasing dreams är i sin fulla rätt att göra det på sin blogg. Du måste inte läsa den.