• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • babylängtan20
    Anine skrev 2013-04-14 00:59:55 följande:
    Nu lämnar jag denna tråd... Gråter Lycka till allihopa!
    Är så ledsen, fick missfall inatt, Testade positivt för drygt två veckor sedan, två dagar senare började jag få rosa flytningar. Dessa har tilltagit och blivit mörkare och mörkare. Det har aldrig varit färskt blod. Gjorde två vul förra veckan, på det första såg de ingenting och på det andra som de gjorde två dagar senare syntes en graviditet på rätt ställe i livmodern. Frid och fröjd och fortfarande bara bruna mörka flytningar, Men ikväll kom blodet och smärtan i magen så nu är det väl kört. Detta är mitt andra missfall, blir så ledsen. Förstår inte vad som är fel. Ska man ge upp nu eller. Känns så hopplöst! Gråter var i v 5+4.
    jag fick ett missfall i oktober och + i dec igen men sen ett MA i feb och denna månad plussade vi 7 april :) GE INTE UPP HOPPET!
  • babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:25:45 följande:
    Babylängtan när du fick MA försvann alla gravvsymtom då?
    nej de gjorde dem inte d fortsatte tom när vi fick se det dött :( de tog ca en vecka efter cytotecbehandlingen sen försvann dem gradvis :)
  • babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:36:38 följande:
    Babylängtan uch vad hemskt kan inte föreställa mig
    tycker de är sjukt de dog 5+5 antaglgen för svagt hjärta som inte orkade den dagen .. men fick klarbesked 9+2 .. sjukt att kroppen inte fattade på ca 4 veckor :S

de var hemskt som fan har aldrig mått så dåligt som då :( men nu ska vi ha en december bebis och oddsen är höga att få behålla pga 2 mf på rad sist tror ja inte ett 3e sker :)
  • Plopps80

Klart ni ska ha en Decemberbebis. Något annat finns ju inte Ska bli kul att följas åt!

• babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:43:46 följande:
    Klart ni ska ha en Decemberbebis. Något annat finns ju inte Ska bli kul att följas åt!
    ja det SKA vi verkligen ! ja det ska bli sjukt kul hoppas verkligen alla får behålla sina mirakel så vi är många som kan följas åt under tiden :)
  • Chagot

Babylängtan20: när du fick mf, får/ fick du rosa flytningar då? Eller hur upptäcktes de:-/

Svar på tråden December bebis 2013