-
En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
-
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
-
Det var senare, i v11 när jag gjorde KUB testet. Visade 1:2 så vi gick vidare med MKP som visade fel på trisomi 13 och 18.Bell13 skrev 2014-08-31 20:16:20 följande:Upptäckte ni i v 9 att det var fel på fostret eller kom det fram senare?
Nu ska jag göra MKP direkt och jag hoppas på att få en tid i v 10. -
Är det någon mer än jag som kallsvettas på nätterna? Har gjort det två nätter i rad nu och första var jag riktigt dyblöt, andra inte lika farligt.
-
Jag har inskrivning på onsdag (woho!) och då går jag in i v 11. Hört att normala är att i skrivning sker någon gång mellan v 8 och 12.sarabol skrev 2014-08-31 19:30:41 följande:
Jag hoppar också in här ????
Är i vecka 9 (8+6) BF 5 april. Första barnet! Jag är jätteglad, men vågar inte hoppas för mycket än, då vi fick mf i våras.
Jag ser att många redan blivit inskrivna. Jag har min inskrivning om 1.5 vecka, kommer vara i v 11 då. Verkar väldigt sent?
Hoppas den lilla vill stanna hos er denna gång! -
Jag har också inskrivning v 11. De brukar inte vilja skriva in förrän tidigast v 10.sarabol skrev 2014-08-31 19:30:41 följande:
Jag hoppar också in här ????
Är i vecka 9 (8+6) BF 5 april. Första barnet! Jag är jätteglad, men vågar inte hoppas för mycket än, då vi fick mf i våras.
Jag ser att många redan blivit inskrivna. Jag har min inskrivning om 1.5 vecka, kommer vara i v 11 då. Verkar väldigt sent?
-
Jag är varmare på nätterna men kallsvettas gör jag inte. Jag tänker att det kanske beror på att blodmängden ökar fr o m nu.JhjärtaK skrev 2014-08-31 20:58:20 följande:
Är det någon mer än jag som kallsvettas på nätterna? Har gjort det två nätter i rad nu och första var jag riktigt dyblöt, andra inte lika farligt.
-
Fy för det här illamåendet! På fredag ska jag på VUL (eftersom jag haft ett utomkvedshavandeskap) hoppas allt är bra denna gången! Är nu i v 6+0 enligt egna beräkningar :)
-
Jag har blivit magsjuk :0( kan varken äta eller dricka... Det kommer ut från båda hållen... Tror ni det är nån fara för lilla i magen? Jag är i vecka 13.
Urk :0( -
Det är ju inte bra så klart men det är värre för dig än lillen för den tar alltid allt den behöver. Försök äta extra vitaminer och hoppas att det håller sig kvar!sofiaC skrev 2014-09-01 07:48:13 följande:
Jag har blivit magsjuk :0( kan varken äta eller dricka... Det kommer ut från båda hållen... Tror ni det är nån fara för lilla i magen? Jag är i vecka 13.
Urk :0(
-
Ja det låter troligt. Tror att kroppen min går lite bananas gällande temperaturen och det är därför jag svettas så.Bell13 skrev 2014-09-01 05:24:41 följande:Jag är varmare på nätterna men kallsvettas gör jag inte. Jag tänker att det kanske beror på att blodmängden ökar fr o m nu.
-
Första dagen med hårsnodd i byxorna. Bästa beslutet någonsin! Kunde ha mina vanliga jobbyxor rätt så länge mha en hårsnodd och lite längre toppar när jag väntade dottern och hoppas på samma sak denna gång. Så skönt att det inte sitter åt lika mycket runt midjan.