evema skrev 2015-10-05 13:37:34 följande:
Jag mår också illa!
Började v. 6 och är nu i v.10 (9+5) så 4 veckor har jag mått dåligt konstant och spytt varje dag 3-15 gånger.... 2 "bra" dagar har jag haft och det var då jag bara spydde 3 gånger. Har varit sjukskriven från jobbet i 4veckor och som det verkar nu så kommer jag vara sjukskriven ett tag till då det inte verkar bli bättre. Var hos bm i tisdags, gjorde vul också. Vi såg två lika stora fostersäckar, i den ena såg man tydligt en liten plutt och i den andra en liten prick. Ultra-masinen var typ från stenåldern så hon sa att hon inte kunde få fram någon bra bild på den andra pricken. Nästa ultra blir 29/10 (v.12) då får vi nog med säkerhet veta om det är 1 eller 2!!!
Å, spännande!! Men jobbigt att må så dåligt. Jag vet, är också sjukskriven sen förra veckan. Mår superilla och efter jobbet var det sängläge och inte röra en fena som gällde. Kräks ibland men står oftare och tokhulkar utan att det kommer nåt. Har tänkt tanken att jag också har två.. Vi har gjort IVF och satte in ett embryo men den kan väl dela sig!? På onsdag har vi vul-tid.