vantarpaettmirakel skrev 2015-10-08 18:20:07 följande:
Jag förstår dig. Det känns så onödigt att gå runt och vara gravid utan att vara det. Känner mig lurad av kroppen... Jag skulle ha varit i ca 9+3 (vecka 10) idag. Hos mig syntes inte heller något foster. Det gjorde det inte heller i förra veckan då jag också var på vul. Men min gyn sa inget om skrapning. Får se vad de säger på gynmottagningen dit remissen ska skickas. Sa de något till dig om hur lång väntan det tar innan du får hjälp med missfallet? Oj då. Då kanske det hela sätter igång för dig på egen hand ändå. Tack! Önskar dig verkligen detsamma <3
Ja, jag känner mig så arg på att efter första ultraljudet fick jag en ny tid efter FYRA veckor, så jag gick fyra veckor utan något barn, när det hade räckt att be mig komma tillbaka efter en vecka och se om det såg bra ut då.. Nästa gång ska jag kräva noggrannare kontroll utan att behöva vänta flera veckor i onödan!
Men hon skickade remiss direkt och sa att de brukar va snabba och hör av sig inom 1-2 dagar redan. Får väl säkert nåt brev på måndag då antar jag...