• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Wasserdroppen
    Marängen skrev 2016-06-16 19:36:48 följande:

Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(

Tycker mig se lite uppe i vänstra hörnet! Osäkert om det är spök eller inte bara :) jag hade testat igen i morgon! :)
  • RapidAngel
    DevilsDaughter skrev 2016-06-16 19:41:35 följande:

grattis aprilhimlen!

marängen: Ser tyvärr inget. Men det syns med IRL, kan vara svårt att fånga på bild ibland.

rapidangel: PMS och graviditetssymptom kan vara väldigt lika så det kan vara svårt att veta vad som är vad. Man inbillar sig också lättare än vad man tror när man letar efter tecken och känner efter. Jag burkar leta efter olikheter, alltså sådant du inte brukar känna när du har PMS. Den enes graviditetssymptom är den andres PMS..

Hahah jag vet;) jag har gjort detta i ca 15 månader men man blir inte klok alltså. Du har HELT RÄTT:) tack! :)
  • Anonym (underverk7)

Alldeles ny här undrar jag hur jag svarar ett visst inlägg?.? 

• Skyrocket
    Anonym (underverk7) skrev 2016-06-16 20:52:59 följande:

Om du är inne via mobilen så är det de lilla kugghjulet uppe till höger sedan "citera". :)
  • Milie

När man ser på Simpsons och mot förmodan stöter på ett avsnitt man inte sett och introt är en befruktning och celldelning. Det tar jag lätt som ett tecken! Haha. ÄL+4, 5 eller 6.

Anonym (underverk7) skrev 2016-06-16 20:52:59 följande:

Sitter du via mobilen? I så fall trycker du på kugghjulet vid inlägget du vill svara på och väljer "citera". Då hamnar inlägget (och lite datakod) där du ska skriva. Skriv ditt meddelande under och skicka. Personen får då notifiering om att den blivit citerad (alltså fått ett svar).
  • Marängen

Nu är det här ett test från tidigare ikväll, men det står att man ska kunna spara testet så jag lägger in det bara för att visa att jag faktiskt ser ett till streck :) jag ser mig inte som riktigt gravid, även om jag har symtom för det. Men ville bara visa :) jag tror iallafall det syns lite mer på den här bilden. Tar ju självklart ett nytt imorgonbitti :) sov gott!

• Anonym (Nervös)

BIM idag, fortfarande ingen mens och eftersom den alltid kommer på morgonen så är hoppet stort jag har beställt test, om de kommer idag så kommer jag testa men annars väntar jag tills måndag!

• Anonym (Nervös)
    Marängen skrev 2016-06-17 00:53:37 följande:

Nu är det här ett test från tidigare ikväll, men det står att man ska kunna spara testet så jag lägger in det bara för att visa att jag faktiskt ser ett till streck :) jag ser mig inte som riktigt gravid, även om jag har symtom för det. Men ville bara visa :) jag tror iallafall det syns lite mer på den här bilden. Tar ju självklart ett nytt imorgonbitti :) sov gott!

Syns ju mer här, håller alla tummar för att det blir starkare idag
  • Marängen

Jag är gravid!!!! :D testet är starkare idag och jag tror att ni borde kunna se strecket också.

Svar på tråden BIM - juni 2016