• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany
    Marängen skrev 2016-06-17 07:43:41 följande:
    Grattis!! :) Hur många försök tog det?
  • Videungen
    Marängen skrev 2016-06-17 07:42:27 följande:
    Jag ser!!! Grattis!!! :) Vilken dag har du BIM och när hade du ÄL? Jag är på äl+6 och bim-7 typ. Så än ska jag inte testa...
  • Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-17 07:41:13 följande:

Jag är gravid!!!! :D testet är starkare idag och jag tror att ni borde kunna se strecket också.

Grattis!!!! Undrar som Videungen; vilken dag har du BIM? :)
  • Marängen

Tack så jätte mycket!! :D jag är på äl+11-12, vet inte riktigt när ägget släppte.
    Jag har testat sen äl+7 typ haha, med dottern testade jag på positivt på äl+9, väldigt svagt men väl synligt. Jag har ju sett svaga plus i några dagar men dom är ju så svåra att få på bild. Nu ska jag bara våga mig på ett digitalt om nån dag :)
    Vi har en dotter på 11 månader och vi började försöka ordentligt i april. Så det tog sig på 3:e försöket. Har haft en lutealfas på 9 dagar senaste månaderna och sökte privat gyn, dom ville inte hjälpa förens vi provat i 6 månader eftersom det inte var så länge sen jag slutade amma. Så jag började på eget bevåg med progesteron, och det funkade tydligen :) nu håller jag mina tummar sååå hårt att plutten vill stanna och att ni alla får ert efterlängtade plus!!

• Tussilago6

[quote=76718332][quote-nick]Marängen skrev 2016-06-17 07:43:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!

• Crazy catlady
    Marängen skrev 2016-06-17 08:50:17 följande:

Tack så jätte mycket!! :D jag är på äl+11-12, vet inte riktigt när ägget släppte.

Jag har testat sen äl+7 typ haha, med dottern testade jag på positivt på äl+9, väldigt svagt men väl synligt. Jag har ju sett svaga plus i några dagar men dom är ju så svåra att få på bild. Nu ska jag bara våga mig på ett digitalt om nån dag :)

Vi har en dotter på 11 månader och vi började försöka ordentligt i april. Så det tog sig på 3:e försöket. Har haft en lutealfas på 9 dagar senaste månaderna och sökte privat gyn, dom ville inte hjälpa förens vi provat i 6 månader eftersom det inte var så länge sen jag slutade amma. Så jag började på eget bevåg med progesteron, och det funkade tydligen :) nu håller jag mina tummar sååå hårt att plutten vill stanna och att ni alla får ert efterlängtade plus!!

Stort grattis :)
  • jessimalm

Kunde inte hålla mig till imorgon, jag o sambon ser 2 streck och såg det svagt efter 2 min, detta taget 5 min efter:)

Beräknad mens imorgon.

Visst är det positivt?
Svar på tråden BIM - juni 2016