• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-17 12:15:36 följande:

Låter ju lovande! Men man har ju svårt att lita på kroppens signaler just nu. Jag känner igen mig i halsbrännan på em, igår va den riktigt kraftig kunde knappt lägga mig ner i sängen.

Jag hade också tyckt att det var lovande om inte testen visade envist negativt.. :(

Hjälper det med novalucol?
  • Lillesmultronet

Kunde inte hålla mig till bim gjorde test imorse som gav negativt resultat.. Hoppas bara på att de va förtidigt testat:) bim - 5 idag

• Anonym (Nervös)

Testade med ett testa tidigt test idag, visade en svag skugga. Men jag är ju på BIM idag så om det vore ett plus skulle det väl vara tydligt eftersom det även var ett känsligt test? Om mensen inte kommit innan måndag tar jag givetvis ett nytt men ville höra vad ni tror?!

• Anonym (EL)
    Anonym (Nervös) skrev 2016-06-17 17:33:18 följande:

Testade med ett testa tidigt test idag, visade en svag skugga. Men jag är ju på BIM idag så om det vore ett plus skulle det väl vara tydligt eftersom det även var ett känsligt test? Om mensen inte kommit innan måndag tar jag givetvis ett nytt men ville höra vad ni tror?!

Kan ju vara så att din cykel är längre än normalt. Hur längesedan hade du ÄL?
  • Anonym (Nervös)
    Anonym (EL) skrev 2016-06-17 19:39:10 följande:

Kan ju vara så att din cykel är längre än normalt. Hur längesedan hade du ÄL?

Har inte testat med stickor men har en app som brukar stämma otroligt bra och enligt den så hade jag ÄL för 14 dagar sedan.
  • bläckfisken
    Skyrocket skrev 2016-06-17 13:52:58 följande:

Jag hade också tyckt att det var lovande om inte testen visade envist negativt.. :(

Hjälper det med novalucol?

När har du bim?
  • Anonym (underverk7)
    Skyrocket skrev 2016-06-16 21:02:34 följande:
    Om du är inne via mobilen så är det de lilla kugghjulet uppe till höger sedan "citera". :)
    Stort tack!
Svar på tråden BIM - juni 2016