• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (underverk7)

Hej! 

Här kan man lägga till sig själv på BIM listan :)

Diskussionstråden för BIM juni 2016 hittar ni här :

www.familjeliv.se/forum/thread/76598589-bim-juni-2016

30/5. Zoey90

31/5 Milli_1

1/6 Rosenblad

1/6 Fridson

1 /6 Pennie22

1-2/6 joss90 (trådstartare)

1-2 /6 loncelot

1-2/6 Stellan88

2/6. Fluffan86

2-4/6 Mrsbygg

3/6 Ccccccc

4/6? Copycat

4/6 Josnos

5/6 Marengen90

5/6 Columbus

5/6. Karitziana

6/6 Fru365

6-7/6 Loppalisa

7/6 Verro

7/6 Hoppfullsnart40

4-10/6 mixXi 

8-15/6 Videungen

9/6 Susi85

9-14/6 Svelin

19/6 Agge83

21/6 Emilia 069

23/6 Pojkmorsan

27/6 Underverk7

Juni Hubert

Juni Cfmilla

Juni Anonym (J) 

Juni 5 blir6

Juni Ungmamma16

• Skyrocket
    bläckfisken skrev 2016-06-17 21:24:39 följande:

När har du bim?

Tisdag eller onsdag så jag veeeet att det egentligen är rätt omöjligt att plussa redan..men ja.. de där negativa testen knäcker mitt hopp..
  • Mandypandy90

Imorse trodde jag att mensen kom men under dagen har jag blivit allt mer tveksam till om det är mensen. Min mens brukar vara ganska(ursäkta) kletig. Som ÄL-flytning fast med blod. Idag har den varit mer som lotionflytning med lite blod. Alltså ljusrosa som senare under dagen har övergått till ännu mindre brun flytning. Har mått illa hela veckan efter frukost. Och i veckan reagerade jag även på att min klitoris är blålila. Vilket tydligen är ett ganska tydligt tecken på graviditet. Har BIM någon gång under helgen. Har lite oregelbunden cykel. Men jag undrar om någon av er varit med om något liknande? Både med blödningen och förändrad färg i underlivet?

• Anonym (EL)
    Mandypandy90 skrev 2016-06-17 23:32:49 följande:

Imorse trodde jag att mensen kom men under dagen har jag blivit allt mer tveksam till om det är mensen. Min mens brukar vara ganska(ursäkta) kletig. Som ÄL-flytning fast med blod. Idag har den varit mer som lotionflytning med lite blod. Alltså ljusrosa som senare under dagen har övergått till ännu mindre brun flytning. Har mått illa hela veckan efter frukost. Och i veckan reagerade jag även på att min klitoris är blålila. Vilket tydligen är ett ganska tydligt tecken på graviditet. Har BIM någon gång under helgen. Har lite oregelbunden cykel. Men jag undrar om någon av er varit med om något liknande? Både med blödningen och förändrad färg i underlivet?

Har inte vart med om samma sak, men det låter ju onekligen lovande
  • Anonym (EL)
    Anonym (Nervös) skrev 2016-06-17 20:23:34 följande:

Har inte testat med stickor men har en app som brukar stämma otroligt bra och enligt den så hade jag ÄL för 14 dagar sedan.

Vänta någo dag och testa igen
  • Skyrocket

Testade just och det är tvärnegativt. Så besviken fast jag försökt övertala mig själv att inte hoppas. Bim -4 eller 5 idag.. plussade klart synligt kring den här tiden med båda mina tidigare så det känns rätt hopplöst..

• Fluffan86

Nu vet jag inte vad jag ska tro längre.. Fick ju svaga svaga streck på två stycken cb plus men efter det har jag testat med cb digital och predictor early och det visar negativt Blir tokig!

• Pennie22

Grattis!!! (: (:

bläckfisken skrev 2016-06-18 08:16:27 följande:

Precis testat och det blev pluss! :)

Svar på tråden BIM - juni 2016