• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany
    jessimalm skrev 2016-06-17 10:15:13 följande:
    Kunde inte hålla mig till imorgon, jag o sambon ser 2 streck och såg det svagt efter 2 min, detta taget 5 min efter:)

Beräknad mens imorgon.

Visst är det positivt?
    Grattis!! Hade du symptom innan du testade? :) 
  • jessimalm

De senaste 2 dagarna nej faktiskt, igår när jag att lunch med barnen så sa jag till sambon att vi behöver ej ta något test för mensen kommer komma, hade hemskt ont alltså i några minuter men sen inte känt mer.

Innan har jag känt stickningar i brösten, molande värk i magen och lätt irriterad enligt sambon (även imorse innan jag av den anledningen gjorde testet) varit sugen på wienerbröd 1 vecka ca, igår smällde jag i mig en ;)

Men ska ta nytt test på söndag!

• Tiiffany
    jessimalm skrev 2016-06-17 10:32:10 följande:

De senaste 2 dagarna nej faktiskt, igår när jag att lunch med barnen så sa jag till sambon att vi behöver ej ta något test för mensen kommer komma, hade hemskt ont alltså i några minuter men sen inte känt mer.

Innan har jag känt stickningar i brösten, molande värk i magen och lätt irriterad enligt sambon (även imorse innan jag av den anledningen gjorde testet) varit sugen på wienerbröd 1 vecka ca, igår smällde jag i mig en ;)

Men ska ta nytt test på söndag!

När började symptomen? Känner att det är hopplöst för mig så jag inte känner något. Är på ÄL+9 idag 
  • Skyrocket

[quote=76718672][quote-nick]jessimalm skrev 2016-06-17 10:18:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker att det ser positivt ut! Stort grattis! :)

• bläckfisken

Grattis till alla gravida! Bim-5 idag. Känner inget speciellt förrutom att jag har haft halsbränna några dagar. Kan dock få det ibland så behöver inte vara ett tecken. Börjar bli otålig nu. Kanska tar ett test imorgon ändå :)

• Crazy catlady

Äl+5 idag (bim-8).. endast lite ilningar i brösten till o från o ömma nipplar..även vita lotionaktiga flytningar.. men det har jag haft de två senaste gångerna mellan ägglossning o mens och har inte vart gravid..så det verkar vara normalt för min del..  vågar inte tro på något denna gång. Ska verkligen försöka att inte känna efter.. men det är så svårt !! =) Fick hem ett predictor early idag som jag tänkte ta på tisdag eller ons =) 

• Skyrocket

BIM -5 eller 6 för mig.. har haft symtom sedan någon dag efter äl. Illamående på em, spända och tunga bröst, trötthet och nu även halsbränna på eftermiddagarna. Negativa test så jag tror att kroppen luras. :(

• bläckfisken
    Skyrocket skrev 2016-06-17 12:03:12 följande:

BIM -5 eller 6 för mig.. har haft symtom sedan någon dag efter äl. Illamående på em, spända och tunga bröst, trötthet och nu även halsbränna på eftermiddagarna. Negativa test så jag tror att kroppen luras. :(

Låter ju lovande! Men man har ju svårt att lita på kroppens signaler just nu. Jag känner igen mig i halsbrännan på em, igår va den riktigt kraftig kunde knappt lägga mig ner i sängen.
  • Loncelot

Grattis alla gravida, ;) :) ;)

Kan vi uppdatera BIM-Listan lite kankse, ni kan väl göra ett inlägg om ny bim eller andra ändringar/graviditet så kan jag fixa upp den ikväll :)

Svar på tråden BIM - juni 2016