Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Rörs väldigt ofta. Känns som att han tumlar runt och pillar på mer än spontana sparkar.
Mycket i sidan just nu..
Det är så fränt! ????
Min lilla är väldigt rörlig! Ibland sparkar hon neråt, sen uppåt och åt sidorna. Bm hade svårt att lyssna på hjärtljuden för att hon rörde sig så mycket sist ^^ Så stor skillnad från då jag väntade sonen, då med moderkakan var i framvägg. Nu känns varje rörelse! Mest är det härligt, svårt att fokusera på annat bara när hon sparkar så mycket :) Börjar bli sjukt nyfiken på vem hon är nu! Vecka 28 på måndag.
Här rörs det mycket och den lille har fått en dygnsrytm som börjar med ett riktigt sprattelpass kl 6 varje morgon. Sömnen blir för mig allt sämre, vaknar på nätterna och har svårt att somna om igen och halsbrännan blir värre och värre för varje natt så är numera storkonsument av Novalucol.
Här rörs det mycket och den lille har fått en dygnsrytm som börjar med ett riktigt sprattelpass kl 6 varje morgon. Sömnen blir för mig allt sämre, vaknar på nätterna och har svårt att somna om igen och halsbrännan blir värre och värre för varje natt så är numera storkonsument av Novalucol.
Nån mer som är extra känslig och hormonell just nu? Jag är arg eller gråter precis heeela tiden :/ gråter för ingenting och blir arg på min sambo bara han frågar nått typ... det har liksom kommit pang senaste veckan. Förut har jag känt mig helt jämn i humöret! Var lite såhär upp och ner med sonen med kommer jag ihåg men man glömmer ju fort..
Ang halsbränna vill jag tipsa om omeprazol. Hamstrade Novalucol förra graviditeten och startade upp denna gång också, men min bm rekommenderade omeprazol som är hälsosammare än att äta en karta Novalucol per dag sa hon. Tar en tablett varje kväll och har inte känt av halsbrännan på flera månader (förutom en dag när jag hade glömt tabletten natten innan).
Nån mer som är extra känslig och hormonell just nu? Jag är arg eller gråter precis heeela tiden :/ gråter för ingenting och blir arg på min sambo bara han frågar nått typ... det har liksom kommit pang senaste veckan. Förut har jag känt mig helt jämn i humöret! Var lite såhär upp och ner med sonen med kommer jag ihåg men man glömmer ju fort..
Inte nämnvärt mycket och inte jämt.
Men jag tror att det har att göra med att man sover dåligt och är extra trött ????
Och jag mår väldigt lätt illa igen om jag inte ätit på ett tag eller ätit för mycket/för lite. Det är en knepig balansgång.
Såg precis nu hur magen BULADE sig! Inte bara ett ryck som vanligt, utan det var någon där inne som tryckte ut i någon sekund! Har ju sett videor på nätet, men detta är ju MIN mage! Häftigt och lite alien på samma gång. :)
Nu när jag klämmer på magen känner jag att det är något hårdare just där. Åå, vad det hade varit kul att veta om det var ett knä eller ett huvud. Tror inte på fot, för det var brevid naveln.