Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Vad roligt! Har du något ultraljud inplanerat? Jag ska på ultraljud den 24/1, längtar! Men vet när ÄL var då jag kollade med ÄL-test samt får ont i magen vid ÄL.
Ja känner igen din känsla där. Ja va också rädd att jag inte skulle få se nått tickande hjärta men vilken lättnad.. d va då tårarna kom. Så häftigt att man redan nu så tidigt kan göra ultraljud på magen.. berätta för min mamma igår. Oj så glad hon blev. Oj va hon grät!! Kasta sig om halsen på mig!
Hur är det med måendet? Någon som börjar känna att illamående/tröttheten lagt sig? Jag är inte så skjut-mig-trött på eftermiddagarna längre och sover inte mer på jobbet Däremot lägger jag fortfarande mig för natten vid 20-21 då jag också mår som sämst med illamående, yrsel och huvudvärk. Har sjukt dåligt tålamod, kräks en del och är rätt kass i magen överlag. Men på dagarna när allt är i rullning mår jag ganska bra sålänge jag äter något varje timme haha! Skön kontrast från första grav då jag var sängliggandes från v 4...
Hur är det med måendet? Någon som börjar känna att illamående/tröttheten lagt sig? Jag är inte så skjut-mig-trött på eftermiddagarna längre och sover inte mer på jobbet Däremot lägger jag fortfarande mig för natten vid 20-21 då jag också mår som sämst med illamående, yrsel och huvudvärk. Har sjukt dåligt tålamod, kräks en del och är rätt kass i magen överlag. Men på dagarna när allt är i rullning mår jag ganska bra sålänge jag äter något varje timme haha! Skön kontrast från första grav då jag var sängliggandes från v 4...
Hej på er!
Jag är i v. 7+4, beräknad 30/8 och har nu fått se ett litet hjärta på vul! Är också på jakt efter en fb-grupp, såg att det fanns en bf augusti 2018 förut men hittar den inte nu..
Hej på er!
Jag är i v. 7+4, beräknad 30/8 och har nu fått se ett litet hjärta på vul! Är också på jakt efter en fb-grupp, såg att det fanns en bf augusti 2018 förut men hittar den inte nu..
Vad skönt att allt såg bra ut! Grattis! :)
De stoppade insläpp vid 100 medlemmar.
Meh, vad trist :/