Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Var och gjorde VUL idag. Konstaterat missfall :(
Så kommer tyvärr lämna den här tråden..
Men lycka till ni alla och håller tummarna hårt för att det går bra för er <3
Men så skönt! Stort Grattis!
Grattis! Vad skönt! Nu ser man att det är en bebis! :D
Hej allesammans,
Hoppar gärna ini denna tråd. Väntar mitt tredje barn med BF i Aug. Det blir en riktig sladdis då mina tjejer är födda 01 och 05.
Känns skönt att veckan nu Visar tvåsiffrigt och att lill ?haren? som vi Kallar bebis för då den verkligen såg ut som en hare på UL väljer att stanna hela vägen.
Hej allesammans,
Hoppar gärna ini denna tråd. Väntar mitt tredje barn med BF i Aug. Det blir en riktig sladdis då mina tjejer är födda 01 och 05.
Känns skönt att veckan nu Visar tvåsiffrigt och att lill ?haren? som vi Kallar bebis för då den verkligen såg ut som en hare på UL väljer att stanna hela vägen.
Vad roligt! Grattis. Jag mår väldigt bra och har gjort under hela graviditeten hittills:)
Just nu är det dem stora, stora brösten som är värst! Jag har haft problem med små blödningar sedan v 6 men sedan drygt 2veckor tillbaka har det peppar, peppar inte varit något.
Annars tycker jag själv jag gått upp i vikt väldigt snabbt en blandning av vätska och uppblåsthet.
Hur mår du? Vilket BF datum har du fått?
Jag har gått in i v.10 och har fått två olika BF datum 19/8 och 22/8 så tipar på det sista. Min äldsta dotter fyller den 21/8 så hoppas helst på innan såklart, då jag med henne gick över 14 dagar. Jag är 38 år.
Grattis! Gjorde också kub i veckan med bra resultat. Fick bf 29/7. Men lär väl bli slutet av juli/blrjan av augusti
Jag ska berätta på jobbet när jag är v14+ så dom får en chans till att hitta vikarie. Eller ja till chefen iaf. Sen försöka vänta lite längre innan vi går ut med det. Kanske efter rul
Hej allihopa!
Hoppar in i denna tråden då jag igår plussade på 5 stickor CB med 3+ v x2.
Till saken hör att jag inte haft mens på över 1 år och ska på fredag till gynekolog för att få utskrivet provera/letrozol. Antar att jag inte ska behöva det ????
Är så chockad, kan inte fatta! Ska ringa barnmorska på måndag!
Någon som har tips på hur jag kan räkna för att få fram BF med tanke på utebliven blödning sedan innan ????