Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Va spännande. Ja har bf 14 nu efter tidigt ultraljud. Va några dagar längre gångwn än ja trodde.. imorgon går ja in i v 12. Vilken lättnad. Och ja anser redan att magen är här. En yttepytte liten mage.. men e ju mitt 3 barn. Minns att magen med nr 2 kom tidigare än nr 1 me.
Grattis! :) Måste kännas så mkt tryggare Nu! :) Har läst att hcg sjunker efter v 9. Hoppas att må bättre då jag oxå o kunna få må bra o va glad! :)
Härligt!!!
Vi var på ultraljud idag och fick reda på att det bor två små barn i mig! Haha. Så fantastiskt. Båda hjärtan slog och de sprattlade. Så bf 20aug blir nog lite tidigare.. Vi ska dit igen nästa vecka och få reda på om det är enäggstvillingar eller två. Hoppas på tvåäggstvillingar då det är lite mindre riskfyllt!!! Åh. Ni andra har alla.bara en bebis?
Vi var på ultraljud idag och fick reda på att det bor två små barn i mig! Haha. Så fantastiskt. Båda hjärtan slog och de sprattlade. Så bf 20aug blir nog lite tidigare.. Vi ska dit igen nästa vecka och få reda på om det är enäggstvillingar eller två. Hoppas på tvåäggstvillingar då det är lite mindre riskfyllt!!! Åh. Ni andra har alla.bara en bebis?
Det är så galet fick reda på igår att jag väntar tvillingar. Så chockad. Förstår det inte riktigt ännu. Har vd början av agusti
Har bf 4/8 med andra barnet. Var på ul i måndags (v12+1) och fick se ett pickande hjärta och en bebis med armar och ben med mera. Allt såg bra ut så länge vilket känns väldigt skönt då storasyskon föddes med LKG och hjärtfel. Ska tillbaka om två veckor igen för ul och kolla närmare om bebis vi väntar nu också har spalt eller inte.
Men var sååå skönt att få se ett pickande hjärta! Trodde att den hade dött där inne då jag spyrt konstant tills förra veckan, och alla symptom var som bortblåsta. Men bebis lever <3
Woow va häftigt med ni som väntar tvillingar. Dubbel kärlek.. idag har man gått in i vecka 12. Känns underbart.
Jag var och köpte mig ytterligare ett par mammabyxor idag, så nu har jag två att välja mellan:)
Är så tjock om magen :):) v 11 liksom...
Börjar bli svårt att gömma.
Är det första barnet? Så tidigt magen kommit annars? :D