Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Välkommen och Grattis! Samma här. V 10 och är sååå trött, sover åtminstone en lur på dagen. Mår väldigt illa också men har tack o lov aptit ändå. Jag har kub den 9/2, längtar efter att få se lilla hjärtat:)
Skönt att man inte är ensam!! Jag sover mellan 10-14 timmar per natt beroende på om jag jobbar eller inte.. hoppas tröttheten går över någon gång, någon som vet? Känns som man inte kommer orka med jobbet hundra procent om det ska fortsätta så här.. Åh så spännande!! Jag har nästa ultraljud 16/2 då man får se lite mer av knorten! Var så spännande när man fick se dess hjärta vibrera<3
Ja visst är det så! Jag fick ömma bröst och sedan hade jag en känsla bara. Så jag tog ett test och sen ett till för att vara helt hundra och det var + på bägge! Om din barnmorska är osäker på hur långt gången du är så borde hon föreslå ett för tidigt ultraljud, annars tycker jag att du ska be om ett! Det är dels skönt att fä se att det faktiskt finns ett litet liv där inne men också att få veta hur långt gången man är :)
Så häftigt! Trodde aldeif detta skulle hända oss, har väntat på en första kur med letrozol!
Ska ringa direkt på måndag morgon och se när jag kan få snabbaste tiden !
Har gjort 5 test och 2 av dom visar gravid 3+, helt sinnes!
Stort grattis
Tack så jättemycket!
Fortfarande overkligt, vill göra 10 test till haha
Det behöver du inte:)
Hur länge har ni försökt ?
Tog ut min pstav 3 okt 2016 och sedan dess endast mens 2 gånger, senaste var i mars 2017. Skulle enligt min gyn få börja med Letrozol nu snart.
Därför är jag väldigt chockad över detta! :o
Försöker ni också?
Jag har bf 29/7
Ja förresten, hur länge har ni alla försökt innan det lyckades den här gången?
För oss är det 2 år. Hade ett x i våras som slutade med att jag numera bara har en äggledare. Var hos fertilitetsläkaren samma dag som jag hade ägglossning nu på den sidan jag saknar äggledare. Hon ville inte hjälpa oss när hon såg att jag hade ägglossning utan sa att vi skulle hem och ligga. Så miraklet i magen är efterlängtad och kommer från höger äggstock där vänster äggledare fångat upp ägget. Sådant läkaren sagt 'forskning säger det kan gå, men hon hade inte sett det' <3