Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Beso, åh... Eftersom jag inte haft några bekymmer med det så har jag inte läst på något! Men det låter ju inget vidare alltså :( det jag försöker tänka när illamåendet eller tröttheten blir som värst är att dessa få månaderna kommer vara så värt resten av livet!! Inte så mycket värt kanske när klådan är som värst men lite ljus i tunneln iallafall kanske.. Men ja såklart att du ska ta upp det med henne, kan ju vara individuellt plus att det kanske inte tar bort klådan helt men det kanske lindrar lite iallafall.. Lycka till och hoppas ni hittar nån lösning :)
Någon mer än jag som fått klåda? Googlade på det och det finns tydligen något som heter just graviditetsklda. Vet dock inte i vilken v man brukar få det. Mitt har kommit o gått sen v7 ca och mest på smalbenen men kan komma överallt på små områden här o där. På nacken armen magen osv. Inga utslag utan bara klåda.
Någon som kännt samma sak o vet mer om det?
Har haft svårt att sova ibland t.om pga klådan..
Idag skulle vi göra kub och fick se en liten livlig sprattelbebis! Såå härligt! Var dock för liten för att mäta nackspalt så ska tillbaka nästa torsdag för nytt försök!
Är det någon som vet hur det gått för Isavanna? Hoppas jag inte missminner mig på namnet.
Jag är i vecka 9+5 idag och den rörde sig för fullt. Så det kan säkert även du se nästa vecka!
Beso, åh... Eftersom jag inte haft några bekymmer med det så har jag inte läst på något! Men det låter ju inget vidare alltså :( det jag försöker tänka när illamåendet eller tröttheten blir som värst är att dessa få månaderna kommer vara så värt resten av livet!! Inte så mycket värt kanske när klådan är som värst men lite ljus i tunneln iallafall kanske.. Men ja såklart att du ska ta upp det med henne, kan ju vara individuellt plus att det kanske inte tar bort klådan helt men det kanske lindrar lite iallafall.. Lycka till och hoppas ni hittar nån lösning :)
Jag hade det som gravidsymptom och när jag googlade verkade det som att man kunde få det närsom under grav. Sist hade jag litegrann i slutet bara. Handflatorna kommer det på mig, blir galen!
Idag skulle vi göra kub och fick se en liten livlig sprattelbebis! Såå härligt! Var dock för liten för att mäta nackspalt så ska tillbaka nästa torsdag för nytt försök!
Är det någon som vet hur det gått för Isavanna? Hoppas jag inte missminner mig på namnet.