Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Äntligen börjar ja känna mig lite piggare.. från att ha sovit istort sett varje ledig dag har ja idag faktiskt varit ute på en 4 km lång promenad. Så skönt. ! Är nu i vecka 12 så det e väl så här det ska vara .. känns skönt att iaf känna mig lite mer som mig själv igen. Hur mår ni andra idag?
Äntligen börjar ja känna mig lite piggare.. från att ha sovit istort sett varje ledig dag har ja idag faktiskt varit ute på en 4 km lång promenad. Så skönt. ! Är nu i vecka 12 så det e väl så här det ska vara .. känns skönt att iaf känna mig lite mer som mig själv igen. Hur mår ni andra idag?
Men va häftigt!! Skulle också vilja ha tvillingar!!
Hej va skööönt för dig. Jag har oxå jättejobbigt med tröttheten o är i v8+4. Hoppas det släpper för mig oxå snart. Ligger ner mest hela tiden. Gör jag något som att kort gå ut eller städa lite så kan jag knappt stå på benen efter ca 30min. Cheezus va jobbigt det Är!
Är i vecka 9+6 och idag var första gången på vad det känns som en livstid då det inte kändes som att jag bestigit ett berg efter ett jobbpass! Har också som många andra här levt i en zombietrötthet... Håller alla mina tummar på att det vänder mot ljusare tider!!
Jag gick in i v 15 igår och om det är till någon tröst för er så har tröttheten släppt jättemycket!!
Fortfarande trött efter jobbet och somnar tidigt på kvällen men inte i närheten av vad det var innan! Så håll ut det blir bättre :)
Ja då förstår jag att man är nöjd med 1. Detta är min första graviditet
De förstår jag, du får uppdatera oss. Ska du boka något privat ul innan rul, för att ta reda på om de är 1 eller 2?