Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Tyvärr fick hon missfall..! :(
In va jobbigt! Ja jag läste att många får just i händerna o under fötterna. :( Men där har jag inget kli iaf. Vad gör du för att lindra det?
Vilken vecka är du i?
Jag är med så långt att det var misstänkt missfall eller att hon inte var lila lång gången som hon trott och missat uppdatering efter hennes UL igår. Hua! Stackars! Tänker på dom!
Har inget längre men jag spolade med varmt vatten och klämde på stresshjärtan och bollar... jobbigare om man har det på benen dock... Skrubborste kanske?
Går in i v 12 på lördag så var lite på gränsen men de trodde det skulle gå. Vi ska resa iväg exakt under de två veckorna som det är bäst att göra kub (12+0 till 14+0) så därför lite tidigare.
Tiden går fort :)
Hej alla! Jag är i vecka 12 nu och mitt illamående börjar lätta lite men tröttheten är heeelt galen. Jag har däremot börjar få sån klåda på mina fötter och utslag. Först som myggbett aktiga å sedan när jag kliat mer som prickar. Bifogar bild om någon kanske känner igen vad de kan vara.
Omg! Min bm höll med om att magen såg stor ut för att vara i v 11. Hon sa att vi skulle förbereda oss på att det kan vara tvillingar!
Omg! Min bm höll med om att magen såg stor ut för att vara i v 11. Hon sa att vi skulle förbereda oss på att det kan vara tvillingar!
Hej alla! Jag är i vecka 12 nu och mitt illamående börjar lätta lite men tröttheten är heeelt galen. Jag har däremot börjar få sån klåda på mina fötter och utslag. Först som myggbett aktiga å sedan när jag kliat mer som prickar. Bifogar bild om någon kanske känner igen vad de kan vara.