Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hänger gärna med här!! Försöker med en trea och det är verkligen drömmen om man kunde få en liten under 2018 <3
Önskar alla ett riktigt gott slut (med massa liggande för de som har ÄL) och ett Gott Nytt År!! Hoppas på massa pluss nästa år!
Men vad fin du är <3
Har bara kört med äl-tester men denna månaden har jag inte fått nått utslag :/ men kände av den kraftigt. :/ så jag vet inte riktigt :/
Hur går det för dig? <3
Vi körde med äl-test båda gångerna jag varit gravid. Första gången tog det 5 försök och dottern föddes i juli -15. Denna gången tog det sig också på femte eller sjätte försöket men slutade med konstaterat MA den 3/12, skulle då ha varit i vecka 11 men embryot hade avstannat i vecka 6. Blev skrapad den 15/12. Brukar ha äl på dag 16 i cykeln så testar varje dag nu men inget utslag än.
Vi körde med äl-test båda gångerna jag varit gravid. Första gången tog det 5 försök och dottern föddes i juli -15. Denna gången tog det sig också på femte eller sjätte försöket men slutade med konstaterat MA den 3/12, skulle då ha varit i vecka 11 men embryot hade avstannat i vecka 6. Blev skrapad den 15/12. Brukar ha äl på dag 16 i cykeln så testar varje dag nu men inget utslag än.
Vi har också två barn i samma ålder och min mens kom idag... hur lång tid tog det med era andra barn?
Då ligger vi typ lika...mens här också:( med dom andra barnen gick det mkt fortare, första barner på kanske 4e försöket och andra barnet på i princip första, därför är jag lite orolig att Det går så trögt nu ???? Hur gick det med dina tidigare?
Gott nytt år allesammans! Hoppas vi alla får följas mot ett plus nästa år och att det tar sig snabbt för oss alla!
Fy vad tråkigt att det slutade så :( hur mår du nu? Jag ska prova ägglossningstest den här månaden också men känner att Det kanske också blir lite av en stress när man använder dom...har ju inte blivit gravid än trots att man prickar om rätt tillfälle..
Jag blir så ledsen för er skull när jag läser era inlägg, men som sagt det kommer fler tillfällen. Det hjälper inte att höra för man blir så frustrerad men sänder en tanke till er och hoppas ni blir gravida snart. Som någon skrev kan det bli en stress. Tyvärr.
Själv väntar jag på att dagarna ska gå. Mensen har inte kommit än (BIM+4) och testen ska komma med Schenker i morgon.
Hej alla!
Jag är 33 år & har en flicka som fyller 6 år snart. Jag & hennes pappa vill väldigt gärna skapa ett syskon till henne under 2018! Min cykel har strulat ända sedan jag fick dottern, så det känns lite hopplöst men inte helt hopplöst i alla fall. Vi har inte börjat försöka än pga en medicinsk behandling som min man går igenom, men om ca tre månader ska vi börja försöka & fram tills dess ska jag satsa på att sköta om mig så bra jag bara kan för att öka fertiliteten. Finns mycket att förbättra kring hälsan känns det som!
Hoppas på många lyckobebisar för er andra framöver! (: (: