• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (@@+)
    jrockyracoon skrev 2018-04-03 19:21:21 följande:
    Det finns bara en jrockyracoon Glad
    Vad glad och lättad jag blirSkrattande
  • Anonym (@@+)
    "Fast om man har problem med kommunikationen och mannen vägrar gå på familjeterapi, hur ska man göra då om man egentligen inte vill lämna och älskar varandra i grunden."

Och där rök ditt råd (Man)
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 19:15:24 följande:

Citat från TS start:

"Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss."

Bara för att klarlägga en sak jag inte förstår.

Är mannen du är tänd på en vän i familjen? Kanske en vän till din man?

Nej en vän till mig ifrån barndomen som funnits i mitt liv i olika perioder.
  • Anonym (man)
    jrockyracoon skrev 2018-04-03 19:21:21 följande:
    Det finns bara en jrockyracoon Glad
    Skål Skål
  • Anonym (man)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 19:21:18 följande:
    Är det äggtoddyn som lagt sig som bomull i skallen på dig.Tungan ute
    Känner inte igen tonen allsSkål
    Säkert att du inte är "jrockyracoon" ?? 
    Vart ingen äggtoddy men en hel del vin till maten. Kan vara det Flört
    Helt säker Skål
  • Anonym (man)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 19:43:46 följande:
    "Fast om man har problem med kommunikationen och mannen vägrar gå på familjeterapi, hur ska man göra då om man egentligen inte vill lämna och älskar varandra i grunden."

Om mannen inte vill gå på terapi kan det ju bli svårt att lösa eventuella problem i relationen. Men TS kan absolut gå på egen terapi för att lära sig hantera sina känslor. Och eftersom mitt råd till TS var att bolla sina tankar med en terapeut så tycker jag att de fortfarande kan vara relevanta Flört
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-03 19:43:46 följande:

??
  • Anonym (@@+)
    "Det är mycket runt om oss som är lite tufft, vill inte gå in på detaljer. Jag har i perioder funderat på att separera men jag vet inte."

Ja det är definitivt bättre då att separera än att gå bakom ryggen på din man och vara otrogen om era problem är så stora att det inte går att lösa dom på annat sätt. Antingen då genom terapi som (Man) har föreslagit, eller att ni helt enkelt sätter er ner och kommunicerar med varandra som du och din vän har gjort.

Ett sätt att få din man att följa med på t.ex. familjerådgivning skulle kanske vara att du talade om för honom att du har börjat få känslor för en annan man.
    Då kan ni också ventilera de andra tuffa sakerna som gör att du överväger att vara otrogen EN gång för att stilla nyfikenheten. 
  • Anonym (Moralgubben)

Märkligt nog så visar det sig som så ofta att det i början på tråden handlar ren kåthet. Men senare framkommer det att det finns stora problem i relationen till sin partner. Det har tom pratats om fam.terapi. Situationen blir då en annan. Jag tror det är ganska vanligt att vi använder sex som problemlösare. Egentligen ganska värdelöst då det är den sämsta situationen att fundera på otrohet. Det har gått så långt att du tom har funderat på separation. Det betyder att du är väldigt sårbar. Och att du kanske tappar lite av de försvar du annars har i kritiska situationer.
    Det är då inte sex du behöver. Utan omtanke utan baktanke. Någon som lyssnar på dig utan att försöka använda situationen till sin egen fördel. Dvs att ha sex med dig.
    Även om du skulle se det som någon slags bekräftelse och tillfälligt nöje.
    Med vänner som din vän behöver du inte några fiender. Du har öppnat dig för honom mer än vad du gjort för din man. Redan där ett svek. Han tar emot dina ledsenhet och svarar med att försöka förföra dig.
    Jag förstår att du har det tufft nu. Men ska du pröva på sex med någon annan är det här fel tillfälle. Jag ser det nästan som ett övergrepp.
    Om du nu fundera på att köra över din man och dina barn så vad som är ännu viktigare är din självrespekt. Tänk dig att vakna varje morgon och se dig själv i spegeln. Vad tror du du kommer att se?
    Ps. Gör dig av med skitstöveln till vän snabbt.Han är inte bra för dig och din familj.

• Anonym (Sviken man?)

Att smida planer bakom varandras ryggar är alltid fel.

Jag tror inte att det kommer sluta med ett sexäventyr här. Risken är att två förhållanden splittras.

Jag var otrogen mot min fru för många år sedan genom att sexchatta, dock aldrig med någon fysisk träff och det är jag glad för idag. Men nu misstänker jag att min fru fantiserar på liknande sätt som beskrivs här. Jag hoppas att jag har fel. Och jag vet att jag hade blivit förkrossad om det hade hänt.

Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift