• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 15:20:11 följande:
    Ja, jag är trött på den här känslan. det har varit mest ångestladdat och gjort mig förvirrad.

Ja, ska prata först med den andra mannen och satsa på min familj
    Varför skall du prata först med den andre mannen???
    Bryt helt istället...svara inte i telefon när han ringer..ta bort honom från sociala medier.
    Du leker fortfarande med elden hör jag ! Inte läge att agera schysst. Du kommer bara att få höra: "men vi kan väl vara vänner" och så går det ett tag och sen är ni tillbaka där ni är idag! Gör ett "clean cut".
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-04 15:30:30 följande:

Varför skall du prata först med den andre mannen???

Bryt helt istället...svara inte i telefon när han ringer..ta bort honom från sociala medier.

Du leker fortfarande med elden hör jag ! Inte läge att agera schysst. Du kommer bara att få höra: "men vi kan väl vara vänner" och så går det ett tag och sen är ni tillbaka där ni är idag! Gör ett "clean cut".

Fast det är inte som jag leker med elden, jag har känt den här människan i nästan hela mitt liv. Jag ska bara berätta läget och sen får det vara bra.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 15:57:19 följande:
    Fast det är inte som jag leker med elden, jag har känt den här människan i nästan hela mitt liv. Jag ska bara berätta läget och sen får det vara bra.
    Ja som sagt...det är bara du som kan bestämma hur du skall göra.
    Vi andra kan bara råda, och försöka få dig på andra tankar.

Hoppas du ger en uppdatering hur det gått när du pratat med dina men..
    Hatar trådar som bara dör
  • Anonym (L)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-04 08:58:02 följande:

En bitter människas tankar...

Så du menar att bara för att du råkade vara gift med en man som svek dig ser alla förhållanden likadana ut som ditt?

Att öppna förhållanden är det enda rätta för alla, bara för att din man svek dig?

Att man skall ta tillvara på alla amorösa tillfällen som ges i livet...För min partner kanske kan vara otrogen mot mig någon gång.

Ditt inlägg här hamnade ju i helt fel tråd, eller hur?

Det TS går och funderar på är ju precis det din man gjorde mot dig, och hennes man är i din sits.

Och du ser ju hur du mår.

Ja, eller hur....nej, jag får nog bestrida det påståendet, bitter är det sista jag känner mig :)

Var skrev jag det? Att alla förhållandet är som mitt var? Och öppna förhållanden, va!? :D

Du vet, det där med gråskalor, har du funderat på det någon gång i ditt liv? Nyanser är också ett rätt vettigt koncept. Vårt förhållande blev slitigt när livet blev tufft, jag tänkte att vad som än händer så har vi varandra. I det läget så borde jag ha övervägt vad som var värt vad faktiskt. Allt är inte värt att rädda, man har bara ett liv. Och att tänka på barnen innebär inte alltid att stanna. Har du upplevt en sådan situation? Om du inte har det så kanske du skall tänka till lite.

Haha, hur jag mår? Tack bra :)
  • Anonym (Wtf)

Det här ger mig sån ångest. Jag har dumpat den gifta vännen för alltid usch hur tänkte jag.

men samtidigt har jag en sån klump i magen att det är kanske dags att lämna maken men är rädd att lämna för jag har varit med honom i så många år. Jag känner att jag har utvecklats och drömmer om ett annat liv men är för feg. Hur blir det med barnen, mår illa av tanken att vara utan dem.

Jag är rädd att detta är en fas eller 30 års kris och vill inte göra något förhastat. Kanske försvinner de här känslorna, känner mig väldigt nere och ledsen och förstår helt att den andra mannen hade baktankar hela tiden. Känner mig sviken samtidigt som jag vet att det är lika mycket mitt fel.

• Anonym (En som vet)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 19:04:11 följande:

Det här ger mig sån ångest. Jag har dumpat den gifta vännen för alltid usch hur tänkte jag.

men samtidigt har jag en sån klump i magen att det är kanske dags att lämna maken men är rädd att lämna för jag har varit med honom i så många år. Jag känner att jag har utvecklats och drömmer om ett annat liv men är för feg. Hur blir det med barnen, mår illa av tanken att vara utan dem.

Jag är rädd att detta är en fas eller 30 års kris och vill inte göra något förhastat. Kanske försvinner de här känslorna, känner mig väldigt nere och ledsen och förstår helt att den andra mannen hade baktankar hela tiden. Känner mig sviken samtidigt som jag vet att det är lika mycket mitt fel.

En psykolog jag har pratat med sade att en otrohetsaffär ofta används som skäl för att dra sig ur en relation. Kanske omedvetet.
  • Anonym (Sviken man?)

Det känns ju inte klokt att lämna en man som älskar dig för att få känna på en annan man för att han har en grövre...

Om du hade haft en man som inte brydde sig om dig vore väl en sak.

Spontant känns det grymt egoistiskt att sumpa sin familj för en sådan sal.

Men vad vet jag om vad det finns mer för tankar hos dig.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Sviken man?) skrev 2018-04-04 19:29:33 följande:

Det känns ju inte klokt att lämna en man som älskar dig för att få känna på en annan man för att han har en grövre...

Om du hade haft en man som inte brydde sig om dig vore väl en sak.

Spontant känns det grymt egoistiskt att sumpa sin familj för en sådan sal.

Men vad vet jag om vad det finns mer för tankar hos dig.

Läste du inte vad jag skrev förut? Jag bryr mig inte om den andra mannen, skulle jag lämna min man så är det inte för en annan man.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 19:04:11 följande:

Ok, vad har hänt? Har du talat med din "vän".
    Jag trodde du älskade din familj och barn. Gör du inte det? 
    Blev det klart för dig att vännen bara ville utnyttja dig? Förstår att han inte gillade att du ville satsa på din familj istället för att agera hink åt honom. Det har han ju jobbat för i många år förmodligen, och falla på målsnöret är aldrig kul.

Men 30 årskris? trodde du var äldre, för du har väl inte varit gift i 30 år??

Ja men då är det väl lika bra att ta tag i saken. Snacka med mannen och se till att han kommer med på tåget. Du har ju kommit halvvägs nu till ett ärligare liv.
    Grattis !!!
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-04 21:19:57 följande:

Ok, vad har hänt? Har du talat med din "vän".

Jag trodde du älskade din familj och barn. Gör du inte det? 

Blev det klart för dig att vännen bara ville utnyttja dig? Förstår att han inte gillade att du ville satsa på din familj istället för att agera hink åt honom. Det har han ju jobbat för i många år förmodligen, och falla på målsnöret är aldrig kul.

Men 30 årskris? trodde du var äldre, för du har väl inte varit gift i 30 år??

Ja men då är det väl lika bra att ta tag i saken. Snacka med mannen och se till att han kommer med på tåget. Du har ju kommit halvvägs nu till ett ärligare liv.

Grattis !!!

Jag träffade mannen när jag var väldigt ung, vi gifte oss i 20 års åldern. Lite äldre än 30 är jag men runt där.

Ja jag vet inte vad jag sysslade med, idiotisk sak att ryckas med för att jag är förvirrad med vad jag vill. Äckligt, äckligt av mig, glad att jag vaknade upp. Tur inget hände, hade inte kunnat levs med mig själv,

Det var bra att jag skrev ett inlägg här, började tänka i andra banor.

Jag och makens kärlek är stark men det är en del runt om oss som är slitsamt och tär på oss som fan. Vill inte gå in på detaljer. Vi har även växt ifrån varandra och jag vet inte om det är tryggheten jag håller fast vid.

Pratade med honom om hur jag känner och han blev såklart ledsen. Men att det är jag som måste bestämma hur jag ska göra.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift