• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (@@+)
    Anonym (man) skrev 2018-04-04 13:56:28 följande:
    Fast där måste jag faktiskt säga emot dig, du kan inte behålla båda, du fått göra ett val och bestämma dig för vem av dem som är viktigast för dig. Hur du än vrider och vänder på det så ÄR det den andra mannen och dina känslor för honom som är problemet. Att hålla på och smaka på båda syltburkarna fast mest på den ena och bara ibland på den andra är ju helt åt helvete  fel oavsett hur mycket du tycker att du uppskattar er "vänskap".

Er vänskap slutade vara vänskap i samma sekund som ni blev kåta på varandra, och han har redan visat ganska tydligt att han vill vara mer än bara vänner. Så att kalla ert förhållande för "vänskap" är inte helt sant. Din "vän" är dessutom en omoralisk skithög när han verkar skita i att du har en partner och tvekar inte en sekund i att orsaka splittring i ert förhållande för sitt eget stora nöjes skull. Tänker han öht på din man och dina barn och vad en eventuell otrohet skulle kunna orsaka dem? Nej det gör han inte eller hur? Han tänker på sig själv och skiter i vad det innebär för någon annan.

Om du ser det från din sambos sida så blir det kanske tydligare.... jag skulle absolut inte ha något emot att min sambo umgicks med en vän och då menar jag vän som i ENBART vän. Jag skulle däremot inte vara sådär jättesugen på att hon umgicks med eller hade kontakt med någon som ville knulla henne och som hon var kåt på och det tror jag faktiskt inte du skulle heller. Hade hon fortsatt träffa honom ändå hade jag bett henne packa sina väskor och umgås med sin "kompis" på heltid istället.

Vad är viktigare för dig, din "vän" eller din familj?
    Du påstår att det är din familj, men i praktiken verkar din "vän" vara viktigare än din familj eftersom du envisas med att fortsätta ha kontakt med honom trotts att du VET att det är destruktivt för din familj. Menar du vad du säger eller är det bara tomma ord? Om du menar det så får du väl se till att bevisa det i handling också.
    (man) Välkommen tillbaka till ditt klarsynta jagSkål
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-04 14:09:55 följande:

(man) Välkommen tillbaka till ditt klarsynta jag

Jag håller helt med, det är inte tomma ord.

Jag ska prata med min man ikväll.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 14:13:46 följande:

Men jag tänker inte berätta om de här här känslorna utan mer hur vi ska bygga vidare och hur vi vill ha det.
  • Anonym (yeah right!)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 14:13:46 följande:

vad ska du säga? Att du är intresserad av en annan man och inte är säker på att du kommer att kunna stå mot han sexinbjudningar?

Om du funderar på det så tycker jag att du ska glömma det för det kommer bara att göra mer skada än nytta.  Jag tycker inte att du ska göra nånting. Bestäm dig för det du tidigare sagt och låt tiden gå och utvisa.

Vill ni ha med andra och känna den spänningen så föreslår jag ett besök till PIH i solna t ex.

• Anonym (man)
    Anonym (@@+) skrev 2018-04-04 14:09:55 följande:
    (man) Välkommen tillbaka till ditt klarsynta jagSkål
    Tack, jag utgick från att TS hade brutit med den andra mannen. Känslor kan man inte rå för eller klandras för, men att medvetet fortsätta hålla kontakten med den andre är inte längre bara känslor utan handlingar och dem kan man absolut klandras för. Skål
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 13:57:45 följande:
    Ja han vet om att han velat ha mig förr men vi båda är ju gifta och har egna familjer. Jag har aldrig gjort något förut fört att min man ska tvivla på min kärlek till honom.

Det har aldrig varit någon problem förut.

Nej jag hade inte tyckt det var okej om min man gjort så mot mig.

Jag ska ta mig i kragen och säga upp kontakten. Vet inte vad jag håller på med, känner mig så förvirrad just nu.

Kanske om den här andra försvinner från mitt liv så kan tänka ordentligt och koncentrera mig på det som är viktigt.
    Konstigt det här med att man tillåter sig själv att bete sig på ett sätt man absolut inte skulle tillåta sin partner att göra.

Hade jag varit dig, hade jag sagt upp kontakten med "vännen" omedelbart och bildligt talat lagt mig platt på marken inför din man, och bett om förlåtelse för att du spelat roulette med ert och era barns trygghet.

(man) håller med dig, hade jag fått reda på att min fru umgicks med någon manlig vän under dom premisserna, hade jag också bett henne packa sina väskor. 

TS, se nu till att säga upp kontakten med din skitstövel till vän. Finns inget att vänta på om du menar vad du säger.
  • Anonym (man)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 14:18:12 följande:
    Men jag tänker inte berätta om de här här känslorna utan mer hur vi ska bygga vidare och hur vi vill ha det.
    Så du ska prata med din man men utesluta det verkliga problemet. Vilken nytta ska det göra? Snacka om allt UTOM det verkliga problemet? Är inte det som att gå till läkaren för att man har ont i huvudet men bara glömma nämna att man fick ett spett rakt genom skallen förra veckan?

Snälla TS, du kommer inte lösa något genom att fortsätta ljuga för dig själv och tassa runt problemet. Ditt problem är fortfarande den andra mannen INTE din sambo. Gör dig av med det verkliga problemet (den andre mannen) först, SEN kan du fokusera på eventuella problem i ert förhållande.

Det fungerar inte att försöka göra som du gör nu, hålla den andre mannen lite på vänt, som en potentiell bakdörr och snacka med din partner om allt UTOM det verkliga problemet. Går det fel eller blir för jobbigt har du ju alltid din fina bakdörr att springa till. Det är inte att göra ett val.
  • Anonym (Ettutre)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 14:18:12 följande:

En bra start. Hitta tillbaka till varandra och uppskatta det ni har och bygg vidare på det och annat du/ni önskar. Attraktion kommer och går och de känslorna är svåra att styra. Bryt kontakten och gå vidare i den relationen du lever i.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (man) skrev 2018-04-04 14:34:52 följande:

Så du ska prata med din man men utesluta det verkliga problemet. Vilken nytta ska det göra? Snacka om allt UTOM det verkliga problemet? Är inte det som att gå till läkaren för att man har ont i huvudet men bara glömma nämna att man fick ett spett rakt genom skallen förra veckan?

Snälla TS, du kommer inte lösa något genom att fortsätta ljuga för dig själv och tassa runt problemet. Ditt problem är fortfarande den andra mannen INTE din sambo. Gör dig av med det verkliga problemet (den andre mannen) först, SEN kan du fokusera på eventuella problem i ert förhållande.

Det fungerar inte att försöka göra som du gör nu, hålla den andre mannen lite på vänt, som en potentiell bakdörr och snacka med din partner om allt UTOM det verkliga problemet. Går det fel eller blir för jobbigt har du ju alltid din fina bakdörr att springa till. Det är inte att göra ett val.

Ja, jag är trött på den här känslan. det har varit mest ångestladdat och gjort mig förvirrad.

Ja, ska prata först med den andra mannen och satsa på min familj
  • Anonym (man)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 15:20:11 följande:
    Ja, jag är trött på den här känslan. det har varit mest ångestladdat och gjort mig förvirrad.

Ja, ska prata först med den andra mannen och satsa på min familj
    Bra, ibland kan ångesten för att göra ett val vara värre än valet i dig
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift