Ska barnvagnar ha företräde?
Om bussen är knökfull och en mamma med barnvagn vill gå på bussen, har den företräde så att några måste kliva av eller ska mamman vänta på nästa buss? Nästa buss kommer om 15 min.
Om bussen är knökfull och en mamma med barnvagn vill gå på bussen, har den företräde så att några måste kliva av eller ska mamman vänta på nästa buss? Nästa buss kommer om 15 min.
Jag brukar köra på folk med barnvagnen, då kliver några av iallafall haha.
Nej, inte jag iallafall.
Undrade bara om hon försökte utöva häxkonst innan förvarning.
Jag flyttar mig inte för en gravid oavsett om jag känner att jag behöva sitta ner.
Det är ingen sjukdom att vara gravid.
Flyttar mig inte för en unge heller för den delen. Föräldrarna får väl ha ungarna i famnen om de inte klarar av att stå. Eller låta dem sitta i vagnen. Ja, eller vad f*n som helst. Jag bryr mig inte.
Va?
Skulle det stå någon med gipsat ben/gipssko och kryckor skulle jag erbjuda min plats.
Ingen har troligen valt att bryta benet, att vara gravid är dock självvalt.
Vad är det för en jäkla korkad kommentar??? (Och varför besvarar jag ens den...)
Nej, inte jag iallafall.
Undrade bara om hon försökte utöva häxkonst innan förvarning.
Jag flyttar mig inte för en gravid oavsett om jag känner att jag behöva sitta ner.
Det är ingen sjukdom att vara gravid.
Flyttar mig inte för en unge heller för den delen. Föräldrarna får väl ha ungarna i famnen om de inte klarar av att stå. Eller låta dem sitta i vagnen. Ja, eller vad f*n som helst. Jag bryr mig inte.