• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zin - hur går det för dig? Har du kontaktat London än?
    Kramar vännen Hjärta 

• Enya70
    finafina skrev 2011-10-13 18:17:04 följande:
    En till fråga, när ni gör ivf, kör ni på flera månader i rad? eller brukar ni köra med en månads uppehåll emellan? 
    kram 
    JAg har kört flera på rad utan uppehåll emellan
  • Enya70
    myran6801 skrev 2011-10-13 19:23:18 följande:
    Jepp, ikväll med det till att sticka sig i magen igen. Har inte fått ngt svar från CFC men jag kör igång ändå. Tur man inte är nybörjare.........

Kram kram min hjälte
    Ha ha känner igen det där med att det var tur man gjort det förut för man fick inte så mycket guidning av cfc.
    Jag satte ju igång med nedreglering när jag skulle och sedan ringde jag CFC vid sista VUL och meddelade när jag skulle dyka upp för ÄP. 

• Enya70
    myran6801 skrev 2011-10-13 19:36:02 följande:
    Skönt också att ha dig här vännen som kan berätta hur det funkar på CFC. Förmodar det blir ngt liknande som för dig att jag bara meddelar att nu kommer vi! Vet du förresten hur man gör med betalning, tar de kort eller när betalar man? Det värsta för mig är att jag har så svårt att förstå danska när jag ringer. Föredrar mailkontakt!
    Vi har fått en räkning i handen vid ÄP och en till vid ET. Ska betalas inom 8 dagar. Jag har dessutom fått akupunktur där vilket jag varmt kan rekommendera. Det kostar 400 DKr per gång och det får man betala kontant på plats. 
  • Enya70
    Skytten skrev 2011-10-13 19:25:33 följande:
    Enya, tack! Ja, jag hoppas också på en snabb ägglossning den här gången. Och jag hoppas att stickorna visar när det väl sker. Ibland tycker jag att äl-känningarna blir som starkast å kvällen och jag brukar testa med Clearblue på morgonen. Kanske får testa både morgon och kväll....och det blir ju dyrt med tanke på att äl kan komma dag 11-19....men jaja...det är ju en värdslig sak.
    Hur är det med dig?

Vad kul Kalimero och Maryhe att ni ska träffas IRL!
    Ludmila i Sundsvall sa att man måste testa två gånger om dagen för att vara säker på att inte missa ÄL.

Allt bra med mig. Spyr och spyr men det ger iaf en känsla av att det händer ngt därinne.
    Kram Hjärta
  • Enya70

Undrar så hur Snösport har det. Är det någon som
    hört något från henne? 

• Enya70
    42an skrev 2011-10-13 20:22:36 följande:
    Vet du omman kan få akup även på helgen?
    jadå det kan man. Ring kliniken och be att de kopplar dig till Vicki, akupunktören så kan du boka tid direkt hos henne.
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-10-13 21:39:27 följande:
    Japp, har teletid med dem nästa vecka för att lägga upp planeringen! Hur är det med magen Solig
    aha, spännande. Du får rapportera vad de säger sen.
    Mår illa hela tiden men hoppas allt är som det ska. Har fått tid för ett andra VUL på måndag. Nojjar redan igen att ngt ska var fel...

• Enya70
    Maryhe skrev 2011-10-14 11:17:26 följande:
    Fan, tänk att ni ska behöva åka utomlands för utredningar och IVF:er...

Tittade precis på Drömmen om ett barn på TV3 play. Sitter här med tårar som sakta torkar. Det är så mycket bättre än SVTs serie...  
    Jag håller med Maryhe. Väldigt mycket bättre...
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?