Julibebis 2014
Glömde, här är det 85 dagar kvar till bf. Och jag tänker inte gå över så mycket som jag gjorde med fjärde barnet dvs bf+21. Det var den värsta sommaren 2003. Hon kom aldrig kändes det som.
Glömde, här är det 85 dagar kvar till bf. Och jag tänker inte gå över så mycket som jag gjorde med fjärde barnet dvs bf+21. Det var den värsta sommaren 2003. Hon kom aldrig kändes det som.
Tänkte förresten säga att igår var vi i Göteborg och tjuvkikade på bebisen... Och vi ska få en liten dotter till <3
Fick en jäkla sammandragning så jag inte kunde stå upprätt. Ock jag som måste till stan och köpa present till dotterns kompis som ska ha diskokalas i kväll. Nu kommer det en till!
Tror ni man kan ta lite bricanyl man har hemma så sammandragningarna lugnar sig lite? Jag har mot min pollenallergi som jag ibland får astmaliknande symtom mot. Har haft fem starka sammandragningar nu och kan knappt röra mig. Gör ont i nedre delen av magen.
Fick just ett sms från en nära vän. Dom fick en liten tjej inatt kl 23.54. Är lite avis nu:) drygt 100 dagar kvar, Får snosa massa på hennes lilla tjej innan våran kommer:) vad lycklig man kan bli av ett sms...