Julibebis 2014
Å vad spännande hoppas allt går bra för dom och att du snart blir mormor!
Jag har gått upp ett kilo men hade redan en övervikt på 12-14 kg. Jag får iaf inte gå över 90kg och dit är det 7 kg kvar.
Måste försöka att inte tänka på det men va fan nu kommer sommaren och man är mer lättklädd.
Förra graviditeten gick jag upp 25 kilo så denna gången har jag verkligen försökt att hålla en god kosthållning och motionera. 5 kg upp från inskrivning och 88 dagar kvar! Så jag är hyfsat nöjd ändå. :)
I natt drömde jag att vattnet gick och att jag fick värkar. Vaknade i panik och var tvungen att kolla men det var torrt i sängen som tur va.
Vi var på ikea igår och kikade efter en större säng. Min man tycker att vi ska ha en 220 säng så slipper vi flytta på dottern och har ändå plats för bebisen. Men det kommer ju bara bli en stor säng i hela sovrummet men om vi inte gör så så kommer det sluta med att min man hamnar i gästrummet och jag och barnen i stora sängen. =)
Nu har jag kommit in i boafasen ordentligt iaf, bebiskläderna är tvättade och ligger i byrån och vaggan står redo och igår fixade jag i dotterns rum.
http://johannaty.se
Alla är vi olika vart lite nyfilen på hur det kommer sig att man samsover? Speciellt när barnen är lite större?
En fråga bara. Om man går med i gruppen på fb kan alla se min fb-profil då?
Sitter med sammandragningar för övrigt och har lovat att ringa tillbaka till förlossningen kl tio ikväll med uppdatering. Har haft mååånga sammandragningar senaste två timmarna och är ju bara i vecka 31 (typ 30 hela veckor o några få dagar) så min lilla tös får gärna hålla sig inne lite till. Uhhhh nervös jag blir!!