BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hon har fått det igen. Så funderar...
Jag får som du väldigt ont i ena bröstet när det blir fullt, läcker massor ut det när jag sover. Sen skitont och vaknar av det...
Hur kollar man om det är svamp?
Hon har fått det igen. Så funderar...
Jag får som du väldigt ont i ena bröstet när det blir fullt, läcker massor ut det när jag sover. Sen skitont och vaknar av det...
Hur kollar man om det är svamp?
Vischyvatten skulle vi ta mot torsk på tungan när barnen var små.
Vischyvatten skulle vi ta mot torsk på tungan när barnen var små.
En fråga till er som fött; hade ni väldigt ont i ryggslutet innan förlossningen drog igång? Jag har som en svidande värk i ryggslutet som blir värre under sd. Har onda sammandragningar var 20e minut just nu, alltså ej alls regelbundet så, men hoppas att nått är på g :)
Tror jag också fått svamp på bröstvårtorna nu, bränner lite och sticker. >_< störigt. Kört med bikarbonatvatten nu på lillen sedan igår, börjar gå bort. Räcker det med att använda det på bröstvårtorna också eller krävs det någon annan behandling?
Är hemma hos mamma långt hemifrån nu till efter nyår...
Tror jag också fått svamp på bröstvårtorna nu, bränner lite och sticker. >_< störigt. Kört med bikarbonatvatten nu på lillen sedan igår, börjar gå bort. Räcker det med att använda det på bröstvårtorna också eller krävs det någon annan behandling?
Är hemma hos mamma långt hemifrån nu till efter nyår...