• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Honsomvill

Bf +8 idag. Var på ultraljudsundersökning idag och kollade fostervattnet. Allt så jätte bra ut.
    Har inga känningar över huvud taget.
    Tror ni jag kan lyckas få en Januari bebis?
    Det är liksom målet just nu!

• Deaniemi

I morse tittade vår lille prins ut! Var ju beräknad till 27/12 så gick över två dagar. Hade så gärna gått över till 2016, men det fick man inte bestämma...

Väldigt snabb förlossning i alla fall, vattnet gick kl 23, var på sjukhuset kl 2 och sen var bebis här halv 7. För mig gick verkligen vattnet som på film, helt plötsligt stod jag bara där i en pöl med vatten! Haha.

• skruttan55
    Deaniemi skrev 2015-12-29 14:45:10 följande:

I morse tittade vår lille prins ut! Var ju beräknad till 27/12 så gick över två dagar. Hade så gärna gått över till 2016, men det fick man inte bestämma...

Väldigt snabb förlossning i alla fall, vattnet gick kl 23, var på sjukhuset kl 2 och sen var bebis här halv 7. För mig gick verkligen vattnet som på film, helt plötsligt stod jag bara där i en pöl med vatten! Haha.

Grattis!
  • skakan

Hur många gravida är vi kvar i gruppen? Jag är beräknad imorgon på självaste nyårsafton men hoppas bebisen håller sig inne till tolvslaget sen är det fritt fram att komma ;)

• Honsomvill
    skakan skrev 2015-12-30 21:45:17 följande:

Hur många gravida är vi kvar i gruppen? Jag är beräknad imorgon på självaste nyårsafton men hoppas bebisen håller sig inne till tolvslaget sen är det fritt fram att komma ;)

Här har vi en! Bf +11 imorgon.
    Håller alla tummar och tår för en januari bebis
  • liinaH
    Honsomvill skrev 2015-12-30 22:57:26 följande:

Här har vi en! Bf +11 imorgon.

Håller alla tummar och tår för en januari bebis

Samma här, också bf + 11 imorgon.. ( eller idag) haha. Va inne på en extra kontroll idag och allt såg bra ut. Nu är det bara att vänta och se :)
  • Honsomvill

Vi var inne och gjorde ett ultraljud i måndags och allt såg bra ut :)
    Nu räknar vi ner timmarna här hemma till tolvslaget!

• Syndrom

Är på +17 idag. Blev igångsatt i förrgår men det händer ingenting. Inte fått läkarens utlåtande för dagen än, men blir nog en fjärde omgång gel och vidriga pinvärkar på det.

• Honsomvill
    Syndrom skrev 2015-12-31 10:18:59 följande:

Är på +17 idag. Blev igångsatt i förrgår men det händer ingenting. Inte fått läkarens utlåtande för dagen än, men blir nog en fjärde omgång gel och vidriga pinvärkar på det.

Oj, låter inge kul. Kram och lycka till!
  • skakan
    Syndrom skrev 2015-12-31 10:18:59 följande:

Låter jobbigt! Vart själv igångsatt förra graviditeten och födde på BF +18. Har du inte öppnat dig något än? För mig tog dom vattnet och så fick jag dropp så det tog inte så lång tid för mig.
Svar på tråden BF december 2015 :-)